Senaste nytt

Tillgång till Lounge i Bryssel med en Bryssel Airlinesbiljett där sista flighten hem är i SAS Plus?

Rebel

Medlem
Hej om jag åker med SN och sista biten hem BRU-ARN är med SAS och det står Plus på biljetten men hela resan är ECO. Kommer man in på the Loft i BRU ??

Sas Plus borde ju ger Lounge tillgång ??
 
Hej om jag åker med SN och sista biten hem BRU-ARN är med SAS och det står Plus på biljetten men hela resan är ECO. Kommer man in på the Loft i BRU ??

Sas Plus borde ju ger Lounge tillgång ??
Hej Rebel,
Det ska absolut fungera! Så vidare någon del av resan är SAS fungerar det att komma in i loungen!
 

olo

Medlem
Är sista biten en bokning med SAS-flightnummer i en SAS-bokningsklass som innebär Plus? I så fall har du lounge-tillgång.

Är det code share i en bokningsklass som ser ut att Plus? I så fall är svaret kanske, beroende på om det är plus eller inte.
 
Är sista biten en bokning med SAS-flightnummer i en SAS-bokningsklass som innebär Plus? I så fall har du lounge-tillgång.

Är det code share i en bokningsklass som ser ut att Plus? I så fall är svaret kanske, beroende på om det är plus eller inte.
Precis, loungen får du bara om det är SAS som utför flygningen. Om det är code share det handlar om är det nog svårt att komma in tror jag.
 

AABack2ARN

Medlem
Biljett på 087 skall nog i sig inte påverka. Jag antar att du har ett SK-nummer på din flight? Men det hela beror nog på vad som står på boardingkortet. örhoppningsvis står det C som kabinklass och då skall det inte vara några problem. Annars kan det bli knivigare (dvs kräva lite mer charm) för att ta sig in ;)
 

Rebel

Medlem
O
Biljett på 087 skall nog i sig inte påverka. Jag antar att du har ett SK-nummer på din flight? Men det hela beror nog på vad som står på boardingkortet. örhoppningsvis står det C som kabinklass och då skall det inte vara några problem. Annars kan det bli knivigare (dvs kräva lite mer charm) för att ta sig in ;)
och jag som e så charmig o_O

Vi får see när jag får det men jag har valt sittplats 1A på sas hemsida men det funka inte på första flighten till BRU. Dax å bli EBG snart eller få tillbaka mitt M&M kort
 
Toppen