Senaste nytt

Är Park Plaza County Hall London bra ?

Andreas.Net

Medlem
Hej, vi skall åka med familjen till London en weekend nu i februari och funderar på att boka Park Plaza County Hall , är det någon som har bott där och kan berätta om det var bra eller dåligt ?
Jag är CCG har någon koll på vad för förmåner kan förvänta sig ?
/A
 

kristerj

Medlem
Bra hotell med tanke på standarden normalt i London. Vi köpte till frukost för £10 /pers vid incheckning och fick uppgradering utan att be om det. Jag gillade läget även om Park Plaza Westminister har något bättre läge.
 

palmen

Moderator
Jag har bott där några gånger för 2 år sedan.
Ett bra hotell med fräscha rum, fått uppgradering alla gånger som CCG. Aldrig testat frukosten. Ligger bra till med ca 5 minuter att gå till tunnelbana. Det är dock inget vidare område för att turista i, man måste ta sig en bit för mer roliga ställen i London, om man nu inte gillar London Eye väldigt mycket.
 

Fredrik

Medlem
Parlamentet och Big Ben ligger iofs precis på andra sidan Themsen. Kan se att läget är bäst för förstagångsresenären som ska pricka av "allt".
 

palmen

Moderator
Parlamentet och Big Ben ligger iofs precis på andra sidan Themsen. Kan se att läget är bäst för förstagångsresenären som ska pricka av "allt".
Absolut, bra utgångsåunkt för att turista men inte så mycket restauranger och annat i området. Inte världens roligaste ställe kvällstid runt Westminster, finsn ju inget att göra där.
 

jonten

Medlem
Parlamentet och Big Ben ligger iofs precis på andra sidan Themsen. Kan se att läget är bäst för förstagångsresenären som ska pricka av "allt".
Precis så kände jag, första ggn i London och då funkade det. Nästa gång blir det annat hotell. Samtidigt så är inte jag särskilt mycket på hotellet, och det fungerar bra att åka Uber (och jag har råd med Uber så det finns ju en gräns där hotell/transport skall utvärderas för att se vad som ger mest).
 

fcx

Medlem
Hotellet är så way-off på kvällen att det inte är sant. Man bor mitt i en trafikkorsning, enda sättet att hitta vettig mat är att ta t-banan en bit.

På dagen är det dock mycket centralt.
 
Toppen