Senaste nytt

Bonusresa Osaka -Tokyo?

Kinski

Medlem
Jag sitter och pillar ihop en ToR i BC Sthlm - Tokyo och kom på att en 24h stopover i Osaka (eller snarare Kyoto) hade suttit fint. Kan dock för mitt liv inte hitta en enda bonusresa i vare sig Economy eller BC på Uniteds söksida.

Någon som är medlem i ANA som vänligen kan kolla deras sajt? Två bonusplatser från
Osaka (ITM) till antingen Narita eller Haneda 6:e, 7:e eller 8:e september, eller motsatt riktning 17:e eller 18:e september?
 

Dr. Miles

Expert
Jag sitter och pillar ihop en ToR i BC Sthlm - Tokyo och kom på att en 24h stopover i Osaka (eller snarare Kyoto) hade suttit fint. Kan dock för mitt liv inte hitta en enda bonusresa i vare sig Economy eller BC på Uniteds söksida.

Någon som är medlem i ANA som vänligen kan kolla deras sajt? Två bonusplatser från
Osaka (ITM) till antingen Narita eller Haneda 6:e, 7:e eller 8:e september, eller motsatt riktning 17:e eller 18:e september?
Om du söker endast Japan inrikesflyg så får du inte någon tillgänglig plats om resan sker 60 dagar eller framåt från dagens datum.
Detta är pga ANA inte släpper dessa platser själva och inte till partnerflygbolag heller.

Däremot söker du som en del av internationell flygning (t ex sökning mellan Stockholm - Tokyo), kan du se tillgänglighet på Japan inrikesflyg även om resan sker 60 dagar eller framåt i tiden.
 

Kinski

Medlem
Men hur gör jag det bäst? Eftersom det är en skum omväg får jag inte Osaka i någon av mina internationella rutter.
 
Toppen