Senaste nytt

Billhop tar AmEx

PapperA4

Ny medlem
Tjena.

Endast för info. Fick email från Billhop idag om att de nu tar American Express. För oinvigda är billhop ett ställe där man kan betala räkningar med kreditkort.

All lycka!
 
Ja, om man inte bara saknar lite poäng till sin voucher eller liknande. 3500 kr för 20 000 extrapoäng är lite dyrt kan jag tycka, om man nu betalar 100 000.
 

t90tho

Medlem
Nu kostar Billhop 2,5% för alla kort, dvs samma som Betalo för Amex. Det verkar som det går bra att återbetala studieskulder med Amex, kan vara intressant om man vill jaga 2-4-1. Jag ska prova vid nästa tillfälle i februari och rapporterar tillbaka.
 

Samosaguas

Medlem
Nu kostar Billhop 2,5% för alla kort, dvs samma som Betalo för Amex. Det verkar som det går bra att återbetala studieskulder med Amex, kan vara intressant om man vill jaga 2-4-1. Jag ska prova vid nästa tillfälle i februari och rapporterar tillbaka.
Studieskulderna är väl bäst att betala med sitt SAS MasterCard efter att man ändrat till utländsk adress hos CSN!? Poäng och ingen kostnad.
 

t90tho

Medlem
Studieskulderna är väl bäst att betala med sitt SAS MasterCard efter att man ändrat till utländsk adress hos CSN!? Poäng och ingen kostnad.

För nya studieskulder - alldeles säkert. Men för äldre studieskulder (1989-2001) , riskerar du då inte att hamna i strul med utländska återbetalningsregler och inkomstintyg? Någon som provat?
 

Samosaguas

Medlem
För nya studieskulder - alldeles säkert. Men för äldre studieskulder (1989-2001) , riskerar du då inte att hamna i strul med utländska återbetalningsregler och inkomstintyg? Någon som provat?
Det är precis dessa år jag har studieskulder för och har inte haft några som helst problem med att betala med kort.
 
Toppen