Senaste nytt

Födelsedag på BC.se

agehall

Medlem
Du slog mig med 3 dagar alltså..?

Jag tycker att medlemsnummer vore trevligt att se. Jag har försökt komma på något ställe där man kan råka se det i någon URL, men forumet håller hårt i den informationen.
 

JensE

Medlem
Du slog mig med 3 dagar alltså..?

Jag tycker att medlemsnummer vore trevligt att se. Jag har försökt komma på något ställe där man kan råka se det i någon URL, men forumet håller hårt i den informationen.

Så du hittade vi stället samma dag. :)
Aktiv: 2011-04-28

Jag satt och letade biljetter i C över atlanten och då dök denna sida upp som sökresultat i google.
Så kom jag hit iaf !
 

Lonelyflyer

Medlem
Hah nästa vårbarn här
29 april är min dag

hade tydligen fel, jag läste tråden som att det gällde min egen födelsedag i verkligheten..:eek:
 
Last edited:

Jacob

Medlem
Det finns ett "boarding nummer" på varje medlem i den ordning man registrerat sig. Det brukar synas i nyhetsbreven som skickas ut.

De tre första kontona registrerades 2010-12-15 i samband med att första versionen av BC.se skapades i denna plattform. Det första kontot var ett admin konto, löpnummer 2 är Bjornstrom och löpnummer 3 har jag.

De fyra första medlemmarna som registrerade sig var Alfred, jurgenb, MarcusC och xtrem 2011-04-10, 2011-04-05, 2011-04-13 resp 2011-04-07.
 

agehall

Medlem
Jag hittade ju faktiskt inte hit innan Jacob skickade ett PM på FlyerTalk. Det är lite synd, fast å andra sidan hade jag ingen anledning (och har fortfarande inte) att googla efter så värst mycket saker där BC skulle dyka upp.

Kollade i ett gammalt mail nu. Verkar som jag har BN 87. Under 100 iaf :)
 
Last edited:

agehall

Medlem
Ska jag tolka det som att du PM:ade 53 personer efter AHO innan du kom till mitt namn på SAS-forumet på FT!? Så anonym var jag väl ändå inte där, eller? ;)
 
Toppen