Senaste nytt

Linköping-Köpenhamn-Berlin med SAS

Hallå! Kanske en mycket dum fråga, men jag förstår inte varför följande inte går att boka; Linköping, via Köpenhamn till Berlin ToR med SAS i slutet av juni. Till Berlin från Linköping går jättebra men hem så får man vid bokning besked att inga avgångar finns. Det är väl knappast troligt att Köpenhamn-Linköping är fullbokad redan nu...Det är inga problem att boka Berlin-Köpenhamn. Vad beror detta på?

//Otto
 

Dr. Miles

Expert
Hallå! Kanske en mycket dum fråga, men jag förstår inte varför följande inte går att boka; Linköping, via Köpenhamn till Berlin ToR med SAS i slutet av juni. Till Berlin från Linköping går jättebra men hem så får man vid bokning besked att inga avgångar finns. Det är väl knappast troligt att Köpenhamn-Linköping är fullbokad redan nu...Det är inga problem att boka Berlin-Köpenhamn. Vad beror detta på?

//Otto
Observera att SAS inte flyger sträckan Köpenhamn-Linköping v.v. varje dag.

Jag får upp returen Berlin-Köpenhamn-Linköping t ex på 26:e juni på SAS appen.
 
Enl tidtabellen så flyger de från Köpenhamn till Linköping Må-Fr, Sön. Aktuellt datum för oss är hemresa torsdag den 30/6, utresa den 27/6.
 

Agö

Medlem
Ja, det finns ju en avgång från Berlin till Köpenhamn den 30/6 där du landar 11:55. Sedan måste du vänta på Kastrup fram till kl. 22:50 - inte direkt lysande. Möjligtvis säljer dom inte dessa biljetter ihop på webben. Testa att ringa i så fall.
 
Toppen