Senaste nytt

Elite hotels som Eurobonus Diamond

Fixter

Medlem
Enligt Elite's hemsida så får man sen utcheckning som EBD, är det någon som har erfarenhet utav detta, eller andra erfarenheter som EBD hos Elite Hotels?

Har en bookning nu i april med damen o vore trevligt om man fick sen utcheck =)
 

perhall

Medlem
Sen utcheckning är väl alltid i mån av tillgänglighet. Så det kan inte avtalas. Har haft höga statusnivåer hos diverse hotellkedjor och det är inte ovanligt att man får nej på sen utcheckning... t o m på riktiga lyxhotell med högsta statusnivån....
 

Fixter

Medlem
Perfekt, ska kollas upp!
Alltid trevligt med en Voucher, men 50:- ? det räcker ju knappt till 2 st Cola på Bishop
 

MegaFlyer

Medlem
Elite statusmatchade mitt Hilton Diamond till Elite svart. Bor på Elite kommande helg och har bokat en junior suite, så vi får se om se om det blir en uppgradering.

Skulle satsa på en statusmatchning till Elites program.
 

johhenrik

Medlem
Sen utcheckning är väl alltid i mån av tillgänglighet. Så det kan inte avtalas. Har haft höga statusnivåer hos diverse hotellkedjor och det är inte ovanligt att man får nej på sen utcheckning... t o m på riktiga lyxhotell med högsta statusnivån....
Nej, iaf som RA på InterContinental så är det en rättighet. Jag har aldrig blivit nekad. Däremot brukar de fråga, så de kan planera.
 

perhall

Medlem
Elite statusmatchade mitt Hilton Diamond till Elite svart. Bor på Elite kommande helg och har bokat en junior suite, så vi får se om se om det blir en uppgradering.

Skulle satsa på en statusmatchning till Elites program.
Intressant. Mitt Accor Platinum har bara matchats till Elite silver...
 
Toppen