Senaste nytt

Boeing släpper avancerad mobil för flygfantaster.

Palazzi

Medlem
Flygplanstillverkaren Boeing har annonserat att man senare i år avser släppa en avancerad mobiltelefon, speciellt riktad till oss flygfantaster . Fokus kommer ligga på säkerhet och kryptering, men förhoppningsvis kommer den kunna erbjuda en del annat "godis" också...

Mobil för flygnördar - NyTeknik
 

Palazzi

Medlem
Tyckte jag spontant också.... och vilket bolag hävdar inte att deras telefon har god säkerhet??

Vilka är konkurrenterna med priser "runt 100.000kr" undrar jag dessutom...:confused:
 
Last edited:

Palazzi

Medlem
Även jag kör Android på telefonen (dock rullar OSX på datorerna). Duger fint till det jag använder mobilen till. Någon superavancerad hårdvara är jag inte så intresserad av.... Föredrar att ha dator, telefon, kamera osv separat :)
 

agehall

Medlem
Det där låter ju mest som ett dåligt aprilskämt som tagit omvägen via /. till Ny Teknik eller något sådant.
 

Palazzi

Medlem
Det där låter ju mest som ett dåligt aprilskämt som tagit omvägen via /. till Ny Teknik eller något sådant.

Verkar inte vara det.... Nyheten är publicerad på mängder av flygsajter och tekniksajter de senaste dagarna...

Risken är väl dock stor att det blir nästa års aprilskämt...
 

agehall

Medlem
Jo, fast det behövs ju bara att en hänger på och sedan sprider sig det där som en löpeld. Det brukar dyka upp aprilskämt på /. i ca en månad efter att det var aktuellt.
 

Palazzi

Medlem
Du kanske har rätt, ser inga pressmeddelanden eller kommentarer från Boeings sida.... :confused: Lite konstigt då den skulle lanseras i NOV-DEC i år....
 
Toppen