Senaste nytt

2016 års status uppdaterad på HHonors

Ozz

Medlem
Jag såg precis att dom uppdaterat info om aktuell status för 2016 på HHonors hemsida idag men jag blir lite konfunderad över att det står "To maintain Diamond status in 2017, you need 57 more nights." eftersom mitt HHornors-år tidigare brukade "gå ut" i mars men sedan ett par år verkar det som att det är kalenderår som gäller. Jag har varit medlem på HHonors sedan 08/2008 och Diamond sedan 03/2011.

Sitter och planerar vårens resor och det vore surt att boka HIlton i vår om man blir nedgraderad till Blue månaden innan man checkar in. Är det nån som har koll på om det är specifika datum eller kalenderår som gäller?
hilton.jpg
 

agehall

Medlem
Mätaren är för att visa vad du kvalificerat dig för i år. Jag är *tror* att Hilton uppdaterar status (som säger att du är Diamond detta år) samtidigt som kvalificeringsmätaren nollställs.
 

RonnieK

Medlem
Du kommer att vara HHD t.o.m. mars 2017 utan att du behöver lyfta ett finger.

Intjäningsår är däremot kalenderår. Dvs tiden fram t.o.m. 31 december i år bestämmer vad du kommer ha för status 1 april 2017.
 

trekker

Medlem
Ok, jag nadde inte upp till Gold under 2015 - hamnade nagonstans pa silver. Nu har min matare nollstallts och min status star kvar som Gold. Ska jag hoppas den stannar dar eller kommer den nollstallas? Hade kallt raknat med att ramla ner, men stannar den pa gold blir det nog Hilton istallet for CC under aret.
 

FF#1

Medlem
Det är ju bara att gå in och kolla vad det står på ditt kort på HH sidan, där står det när statusen går ut.
Man har ju "grace period" eller vad det nu heter fram till mars månad på Hilton då statusen faller.
 

trekker

Medlem
Det är ju bara att gå in och kolla vad det står på ditt kort på HH sidan, där står det när statusen går ut.
Man har ju "grace period" eller vad det nu heter fram till mars månad på Hilton då statusen faller.
Tack for den, star 03/2017 sa det ar bara att tacka och ta emot.
 
Toppen