Senaste nytt

AVIS 3000 poäng vid hyra 2dgr el. mer

Homer

Medlem
Terms and Conditions

1. Only valid for reservations created in the period 1st January to 29th February 2016 and with rental period 1st March to 31st December 2016.

2. Valid for all rentals worldwide

3. 2,500 Extra points awarded for 2 days or longer rentals. In addition you will be awarded 500 Extra points when booking via www.avisworld.com/EuroBonus. For 1 day rentals you will be awarded 500 Extra points, with the option to earn additional 500 Extra points when booking via www.avisworld.com/EuroBonus.

Benefits for EuroBonus Customers
 

Vaniljvodka

Medlem
Tack för tipset! Precis vad jag behövde inför min Kalifornien-semester i början av juni. Pris: 1497:- för en vecka. Låter osannolikt billigt?
 

Kricka

Medlem
Jag är minst sagt skeptisk till Avis och deras kampanjer.. Oftast funkar det ju inte
att få in poängen i slutänden ! Verkar dock som kampanjerna tillsammans med SAS
Eurobonus är bra - vid senaste kampanjen (före nyår) så tog det exakt 7 dagar (som
utlovades vid bokning) att få in de utlovade 5000 EB-poängen.
 

Vaniljvodka

Medlem
Jag körde två hyror i samband med förra årets SAS EB MasterCard-kampanj och poängen kom in hyfsat omgående utan problem.
 

Layzedad

Medlem
Har 15 bokningar som ska omfattas av denna kampanjen, nu ska vi se om poängen börjar trilla in i början av Mars.
Största utmaningen var att försöka förstå vilket AWD som var inlagt i Avis Prefered profilen så man inte råkade ut för punkt 5 i terms and conditions
"
5. If any other AWD number is present in a customer’s Avis Preferred profile and this is used in the rental booking no bonus EuroBonus Extra points or free additional driver will be awarded and once booked this cannot be reversed."

Efter ett antal mail och telefonsamtal till deras it-avdelning ska det vara rätt men det tror man ju inte på innan man ser det :)
 

Homer

Medlem
Har 15 bokningar som ska omfattas av denna kampanjen, nu ska vi se om poängen börjar trilla in i början av Mars.
Största utmaningen var att försöka förstå vilket AWD som var inlagt i Avis Prefered profilen så man inte råkade ut för punkt 5 i terms and conditions
"
5. If any other AWD number is present in a customer’s Avis Preferred profile and this is used in the rental booking no bonus EuroBonus Extra points or free additional driver will be awarded and once booked this cannot be reversed."

Efter ett antal mail och telefonsamtal till deras it-avdelning ska det vara rätt men det tror man ju inte på innan man ser det :)

Be dem ta bort AWD nummer helt och hållet från profilen så slipper du maila eller ringa varje gång du vill använda ett annat.
 

JSQ

Medlem
När det står "2 days or longer" räcker det att man hyr bilen under två datum eller handlar det om att hyra 48 timmar eller mer?

Jag antar att det är det första men tänkte att jag frågar och ser om någon vet innan jag bokar bil :)
 

Meazza

Medlem
När det står "2 days or longer" räcker det att man hyr bilen under två datum eller handlar det om att hyra 48 timmar eller mer?

Jag antar att det är det första men tänkte att jag frågar och ser om någon vet innan jag bokar bil :)
24+ timmar är det som gäller, det vill säga mer än ett dygn.
 
  • Gilla
Reactions: JSQ
Toppen