Senaste nytt

Kontaktinfo Turkish Airlines Kastrup

pljung

Medlem
Hej,

Har försökt komma i kontakt med Turkish Airlines på Kastrup, och då via mail på följande adress: info@turkishairlines.dk.
Får ett autosvar att de kommer kontakta mig inom snar framtid.
Någon annan som har erfarenhet av hur lång tid det brukar ta att få svar av dem, eller om det finns någon annan e-post som är bättre att använda?
 

malmokalle

Medlem
Då är det väl som på Turkish i övrigt, ojämnt. Postade till Sthlm i måndags ang. seating på nästa flight. Inget svar ännu.:(
 

henke12

Medlem
Varför frågade du inte här på BC direkt i tråden istället för kundtjänst?
Så hade du fått både snabbare och mer korrekt svar ;)
 

malmokalle

Medlem
Får revidera min uppfattning: Ringde Istanbulkontoret och bokade seating direkt när det var möjligt, dvs 90 dagar innan avresa.

Måndag förra veckan så mailade jag Stockholm eftersom jag inte hade noterat vilka platser jag bokat. Fick svar idag (!) att det kan man kolla och ändra på hemsidan, vilket inte stämmer riktigt. När man checkar in 24h innan är det däremot möjligt.

Eftersom jag inte fick svar mailade jag Köpenhamn i lördags och fick svar samma dag!
 

PYRZ

Medlem
Håller med @Jonas C om att call center är snabbare på många saker. De har väl inte samma bemanning för dessa typer av ärenden i deras "ticket sales office" jämfört med call center. Having that said, inte säkert CC har koll på läget alltid...
 
Toppen