Fast där kan man väl inte "ställa en fråga"? Det finns inte med som alternativ åtminstone, men man kan ju visseligen formulera det som e y klagomål...
I min tidigare kommunikation med SAS angående återbetalning, använde jag den här adressen: sas-aterbetalningar@sas.seHar inget bråttom men det är otroligt att ett stort bolag inte har någon kontaktperson. I alla andra branscher finns det en lokal säljare man kan tala med och som har mandat att ta enklare beslut.
Nu har jag avbokat resan per telefon (eftersom de inte kunde se att jag avbokat på internet inom 24 timmar) sedan får jag skapa ett claim via Customer Care för att försöka få resterande belopp återbetalt. Herregud SAS.
Håller inte med om att det finns kontaktpersoner i alla andra branscher. Där jag jobbar så får kunderna höra av sig till vår konsumentkontakt som hanterar alla kundärenden. Kan de inte lösa problemet eskalerar de detta internt till berörda personer. Kunderna kan dock inte direkt kontakta en produktansvarig eller liknande utan allt går via konsumentkontakt. Det är exakt samma som hos sas, alla ärenden ska gå via customer care.Har inget bråttom men det är otroligt att ett stort bolag inte har någon kontaktperson. I alla andra branscher finns det en lokal säljare man kan tala med och som har mandat att ta enklare beslut.
Nu har jag avbokat resan per telefon (eftersom de inte kunde se att jag avbokat på internet inom 24 timmar) sedan får jag skapa ett claim via Customer Care för att försöka få resterande belopp återbetalt. Herregud SAS.