Senaste nytt

Bonuserbjudande hos AAdvantage för transatlantiska flyg med oneworld

AABack2ARN

Medlem
AA har just nu ett bonuserbjudande där de erbjuder upp till 125000 bonus miles fall man flyger med AA eller något av deras Joint Venture partners över Atlanten (AA, BA, IB, AY)

25000 per resa i business eller first
7000 per resa i premium economy eller full fare economy (Y, B, H)
2000 per resa i economy (övriga klasser)

Fly to Europe and earn up to 125,000 bonus miles

Eftersom detta erbjudande är för att fira att JV-avtalet fyller 5 år kan man fundera på om detta erbjudande OCKSÅ finns hos de andra bolagen? Hos AA gäller detta till och med 31JAN2016. Med tanke på att en del resor har bokats med utgångspunkt från Oslo kan det ju vara kul med lite extra bonuspoäng. ;)

Registrering krävs hos AA.
 

AABack2ARN

Medlem
Jag vet inte. Men jag tror det då det inte uttryckligen står att man måste boka mellan 22SEP2015 och 31JAN2016. Det brukar annars stå så. Jag hoppas i alla fall att det gäller för redan befintliga bokningar ;)
 

Jonas C

Medlem
Jag vet inte. Men jag tror det då det inte uttryckligen står att man måste boka mellan 22SEP2015 och 31JAN2016. Det brukar annars stå så. Jag hoppas i alla fall att det gäller för redan befintliga bokningar ;)
Det som avsågs med "eligible" var i alla fall bokningsklassen, så utifrån det tolkar jag att den även gäller för befintliga bokningar.
 
Toppen