Senaste nytt

Eurobonuspoäng på "The tax-free shop" i Köpenhamn

Joakim P N

Medlem
Under rubriken "Tjäna poäng" på SAS Eurobonussidor lyfts The tax-free shop i Köpenhamn fram som en partner att tjäna EB-poäng hos oss. Om jag klickar på denna ikon kommer jag dock direkt till The tax-free shops hemsida och får inga förklaringar alls hur Eurobonussamarbetet går till. Är det någon som vet, eller rentav har testat att få EB-poäng via detta samarbete?
 

cph_flyer

Medlem
Iflg popup texten , der dukker frem når man holder musen over linket til Tax-Free shoppen , kan man tjene 500 extra point for hver 1000 kr man spenderer.
 
R

rstenelo

Guest
Du måste beställa online och sen välja upphämtningsställe, dvs går inte att handla på plats - funkar fint vid förbeställningar ;-)
 

JWD

Medlem
Du anger ditt EB-numer som ett av de sista stegen vid beställningen. Notera att du måste handla för minst 1000DKK för att erhålla poängen. Och du väljer upphämtning antingen i ankomsthallen eller inne på Kastrup i någon av butikerna. Du betalar först när du hämtar din beställning.

Jag är nog vad man skulle kunna kalla en flitig Tax-free.dk konsument. Och i början så valde jag att tjäna in 500 EB-poäng varje gång jag handlade. Men efter att jag blev medlem i CPH Advantage så ändrade jag strategi och valde att tjäna extra Advantage-poäng istället (som löses in som betalning).

Så om du kommer att handla mycket på Kastrup så rekomenderar jag dig ett medlemskap i CPH Advantage. Som 'Premium' så får man 200% i intjäning och kommer snabbt upp i poäng som motsvarar några hundra DDK.

Men om det är en engångsföreteelse och du bara vill bränna ungefär 1300 SEK för 500 EB-poäng så är det som jag beskrev det i början.
 

ulagun

Medlem
F.ö så är nu de x-tra 1.000 miles på M&M borttagna sedan en tid.
Enligt damen i arrivalshopen så var det somliga som inhandlade en flaska mineralvatten a 20DKK för att få de 1.000 milesen,
Uppskattades icke.
 
Fick e-post idag:
Just nu får du 8 000 Advantage-poäng om du beställer före den 3 april 2016.*
Använd koden: EASTER8000
* Beställ för minst 1 000 DKK i ett samlat köp av varor från TAX FREE-butikens onlineshop före den 3 april 2016. Vi sätter in 8 000 Advantage-poäng på ditt Advantage-konto - dvs. förutom de 5 000 poäng du alltid får när du beställer varor från TAXFREE-butiker för mer än 1 000 DKK sammanlagt vid ett köptillfälle - får du 3 000 extrapoäng.

Samtidigt fick jag detta:
Just nu får du 100 DKK i online-rabatt om du beställer före den 3 april 2016.*
Använd koden: EASTER100
* Beställ för minst 850 DKK i ett samlat köp av varor från TAX FREE-butiken på shop.cph.dk före den 3 april 2016.
 
Toppen