Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Thornado

Medlem
Nu blir man ju lite nervös. Poängen för mina sista flighter (30 juni) trillade just in, men än så länge inga 30k poäng för denna challenge, trots att alla andra verkar ha fått dem direkt.
Såvitt jag vet så har jag räknat rätt på antalet legs (och ska till och med ha ett leg "extra") så det borde funka... Får väl ge dem några dagar och sen höra av sig till EB.
 

Agö

Medlem
Nu blir man ju lite nervös. Poängen för mina sista flighter (30 juni) trillade just in, men än så länge inga 30k poäng för denna challenge, trots att alla andra verkar ha fått dem direkt.
Såvitt jag vet så har jag räknat rätt på antalet legs (och ska till och med ha ett leg "extra") så det borde funka... Får väl ge dem några dagar och sen höra av sig till EB.
Fick mina 30006 poäng nu under natten. Resorna från 30/6 reggades strax efter midnatt så när du vaknar upp idag har du förhoppningsvis Bonus Challenge-poängen.
 

kexxcream

Medlem
Fick följande mail precis:

-------------------------
HUR MÅNGA RESOR KOMMER DU ATT GÖRA I VINTER?

Anta vår nyårsutmaning att göra: 2 t/r resor med SAS mellan 8 januari och 29 februari 2016 – så har du chans att tjäna 10 000 Extrapoäng utöver din normala bonus.

Allt du behöver göra är att klicka på knappen nedan, så är du automatiskt med i Bonus Challenge och kan tjäna 10 000 Extrapoäng, vilket räcker till en inrikesresa tur och retur.

Om du tror att du kommer resa mer har du möjlighet att få 30 000 poäng, räcker till en tur och retur inom Europa, eller kommer du att resa lite mindre? Då kan du välja någon av utmaningarna i rutorna längre ner.

Skulle du ändra dig efter att du har gjort ditt val, så kan du återkomma till detta mejl och välja en annan utmaning fram till nyårsafton.

Hälsningar från SAS
WE ARE TRAVELERS
-------------------------

2 t/r = 10 000 extrapoäng
3 t/r = 30 000 extrapoäng

Efter att ha antagit den som är mest uppenbar så fick jag bekräftelsemeddelande:

-------------------------
Tack för att du har anmält dig till Bonus Challenge. Du har satsat på att du kommer att göra 3 t/r resor med SAS mellan 8 januari och 29 februari 2016. Vi håller tummarna för att du lyckas, och att du får dina 30 000 välförtjänta Extrapoäng. Dessutom tjänar du självklart Baspoäng precis som vanligt på dina resor.

P.S. Du kan ändra din utmaning t.o.m. 31 december genom att gå tillbaka till inbjudan som du fick per e-post. Där väljer du den utmaning som du vill ändra till, så justerar vi dina uppgifter.
-------------------------

Nu gäller det att försöka sy ihop en MR med 6 ben.
 
Toppen