Senaste nytt

Letar bilder Avianca A330 med 1-2-1 config

Viking75

Medlem
Jag vill boka 4 säten på Avianca AV121 London till Bogota nästa höst. Jag hade räknat med att flyga den lite nyare 2-2-2 versionen i business och ville sitta längst bak i business 4 pers (rad 5)(seatguru)

Dock visade det sig att detta inte var möjligt.. man hänvisade till nödutgång osv. Då slog det mig att man satt in samma stolar som i Aviancas B787 fast har 8 rader i stället.
Det verkar alltså som man i dagslägen räknar med att flyga A330 med samma säten som i deras nya B787.

Finns det någon här som kan länka till en seat map med A330 och nya 1-2-1 config eller eventuellt bilder så man kan skapa sig en uppfattning.

Eftersom vi flyger med barn vill vi inte störa utan sitta lite längre bak i business men ha lätt att hjälpa barnen vid behov.

Stort tack på förhand
 

Viking75

Medlem
Om du googlar "Avianca 787 Business Class" så hittar du massor med bilder...
Japp det har jag koll på! Vad jag försöker klura ut är hur/var man placerat sätena i A330. Reser man med småttingar så tänker jag på att inte vara i vägen samt att man har lagom avstånd till toa osv.
Främre delen tycker jag man ser rätt bra på @bnr:s länkar. Dock tror jag att den bakre delen kanske skulle passa oss samt övriga pax ännu bättre.
 

Viking75

Medlem
När uppgraderas Aviancas A330-kabiner? Blir alla 1-2-1?
Jag tror inte att man planerar att uppgradera de äldre maskinerna till 1-2-1 dock tycks det som att minst ett (N508AV) och förmodligen ytterligare en A330 som är "nyare" har denna config.
Jag skulle verkligen vilja ha en seatmap på N508AV.
Mycket av informationen om Avianca och dess flotta är inte på engelska och då är det svårt att hänga med.
 

olo

Medlem
Jag tror inte att man planerar att uppgradera de äldre maskinerna till 1-2-1 dock tycks det som att minst ett (N508AV) och förmodligen ytterligare en A330 som är "nyare" har denna config.
Jag skulle verkligen vilja ha en seatmap på N508AV.
Mycket av informationen om Avianca och dess flotta är inte på engelska och då är det svårt att hänga med.
Okej, vet du hur ofta dessa nya A330 flyger på London? Jag har snarare valt sikta in mig på Madrid, för att få ny kabin - men vore onekligen smidigare att flyga via London.
 
Toppen