Senaste nytt

Carlsberg har öppnat fotbollslounge på Arlanda terminal 5

Jacob

Medlem
Igår 12 april öppnade Carlsberg en fotbollslounge på Arlanda terminal 5. I Carlsberg Euro Lounge finns konstgräs, fotbollsspel och 55 tums-skärmar som kommer visa matcherna. Det kommer också erbjudas lämpliga tilltugg som snacks och korvar.

Carlsbergs Euro Lounge ligger i A-piren i terminal 5 efter säkerhetskontrollen.
 

bL0m

Medlem
Hej,

Vad ställs det för krav för att komma in, hög nivå inom flygbolagen eller nivån av promille?
 

Jonas C

Medlem
Bra, då kan man käka där istället för på SAS Loungen! ;)
Undrar dock hur väl det kommer funka att servera gratis öl till alla pax, kanske inte så lyckat under chartersäsong...
 

Dr. Miles

Expert
Jag är inte fotballfan, men om det pågår en spännande match och ni tittar på den. Sedan börjar boardingen på ert flyg mitt i spännande match, vad gör ni då? ;)
 

palmen

Moderator
Jag är inte fotballfan, men om det pågår en spännande match och ni tittar på den. Sedan börjar boardingen på ert flyg mitt i spännande match, vad gör ni då? ;)

Ber någon överförfriskad person i Carlsberg-loungen att "ramla in i" inchecknings-disken där boarding sköts, då borde man få lite extra tid :)
 

hoss

Medlem
Plus för fotbollen även om man knappast hinner se färdigt. Minus för ölen, jag gillar öl men Carlsberg är ett skitöl.
 

TreD

Medlem
Plus för fotbollen även om man knappast hinner se färdigt. Minus för ölen, jag gillar öl men Carlsberg är ett skitöl.
Jag är helt enig om ölkvaliteten på Carlsbergs standardöl - det är skräp. Jag passerade förbi idag senast och så efter Carlsberg Gold, men den verkar inte finnas. Det där med TV'n hoppar jag också; 22 vuxna(?) karlar som springer efter en boll är inte min grej. Men det fungerar ju bra som samhällelig 'crowd control'.
 

Gnopps

Medlem
Ölen är inget att ha men att kunna se fotboll med lite stämning på flygplatsen uppskattas verkligen.
 
Toppen