Senaste nytt

Man stabs himself in head at Heathrow airport

gdaily

Medlem
Man Stabs Himself In Head At Heathrow Airport

Ater igen kan man ju undra varfor man maste sta i timmar i spektaklet som kallas Security nar man anda kan komma over grejer val inne.......
Det är väl just på grund av Security man blir självmordsbelägen där... dessa köer...
Men som du säger, det är ju superenkelt att köpa ett utmärkt vapen i form av en vodkaflaska i glas direkt efter secuity, funkar både som slagvapen och stickvapen, och väljer man Sambuca eller Cointreau i stället så kan man dessutom få det att brinna ganska bra (på grund av allt socker).
 

Valley

Medlem
Det är väl just på grund av Security man blir självmordsbelägen där... dessa köer...
Men som du säger, det är ju superenkelt att köpa ett utmärkt vapen i form av en vodkaflaska i glas direkt efter secuity, funkar både som slagvapen och stickvapen, och väljer man Sambuca eller Cointreau i stället så kan man dessutom få det att brinna ganska bra (på grund av allt socker).

Ge dem inga idéer. Då lär det väl snart inte ens serveras vatten på flygen. Det reagerar väl kraftigt med Kalium :)
Annars är det lätt att få med sig "farligheter".
Secutiry på JFK hittade min Leatherman i ett fack i min ryggsäck. Får se det som positivt att jag nu vet var den var.
Den har dock varit med till London, Munchen och nu till New York, utan att blivit upptäckt.
Och fortfarande har ingen hittat min japanska brytkniv som ligger i min dataväska.
 
Toppen