Senaste nytt

Hitta billigare Biljett Stockholm-Free Town (Sierra Leone)

Rebel

Medlem
Hej jag försöker hitta en billigare biljett. jag har letat i itx och google och nga RB.
Det billigaste är med Marock air med dem vill jag undvika ca 6-7000 och "riktiga" bolag från ca 15000. jag vill inte använda poäng på denna resa.

  • Varifrån vill du börja din resa? Stockholm (arn eller bromma)
  • Var är din destination? FNA ( Free Town Sierra leone)
  • När vill/behöver du resa ut? Januari
  • När vill/behöver du komma hem? januari evbörjan feb
  • Hur länge vill du vara borta? 7-9 dagar
  • Hur många personer som skall resa? 1 st
  • I vilken kabinklass? Economy
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst star allianens. ogärna SAS. Ej Marock air
  • Vad är din budget? (per person) Under 15000
  • Vad är det viktigaste för dig? pris. ev kort restid
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? nej
 

Jompa

Medlem
Denna kan fungera, lite många byten på hemvägen dock
 

Attachments

  • resa.png
    resa.png
    35,1 KB · Visningar: 169
  • Gilla
Reactions: olo

In_Sweden

Medlem
Efter en snabb titt på ITA Matrix verkar det inte så svårt, lite beroende på hur långt ifrån ca 15 000 du vill komma.
Air France har exempelvis en resa 7-16 Januari, som borde gå att köpa för 11399.

Om du på returen kan tänka dig att stanna i Elfenbenskusten och ha ett ben mellan FNA och ABJ med Air Côte d'Ivoire så kan du få ner priset till under €1000

Annars, på samma datum så visar ITA Matrix en resa med SAS & Brussels Airlines, dock med ett 16 timmar långt byte i bryssel på vägen ner, för strax över 12000.
 

Rebel

Medlem
Efter en snabb titt på ITA Matrix verkar det inte så svårt, lite beroende på hur långt ifrån ca 15 000 du vill komma.
Air France har exempelvis en resa 7-16 Januari, som borde gå att köpa för 11399.

Om du på returen kan tänka dig att stanna i Elfenbenskusten och ha ett ben mellan FNA och ABJ med Air Côte d'Ivoire så kan du få ner priset till under €1000

Annars, på samma datum så visar ITA Matrix en resa med SAS & Brussels Airlines, dock med ett 16 timmar långt byte i bryssel på vägen ner, för strax över 12000.

På ITX med SN är den billigaste jag hittar 41 000 med då i Business.
Gör jag fel i sökningen ?? ( jag har fyllt i Cabin class cheapest)

Och hur gör man för att boka enligt ITX ?? Ringa en Resebyrå ??
 

Timotey

Medlem
Gå in på Brussels airlines webbsida, sök BMA-FNA 27 januari till 3 februari och kryssa inte i att du vill ha lowest fare.
image.png
 
Toppen