Senaste nytt

SAS + Expertflyer = sant!

Filip

Medlem
Star Alliance inklusive SAS finns nu tillgänglig hos Expertflyer för sökning av bonusplats!

Dear Filip,

We are happy to announce that ExpertFlyer again supports UA Award searching and alerting. Also additional Star Alliance airlines have been added and now all Star Alliance carriers are supported for award searching on ExpertFlyer. The award searches for the newly added airlines will return a Yes/No availability response for each award class for the Quantity requested. "Yes" means at least the requested Quantity of awards are available, "No" means they are not.

As always, the full list of supported Award & Upgrade airlines/classes for searching and alerting is available here: http://www.expertflyer.com/sessionlessClassList.do

To reactivate your subscription, just login to your existing account, click the Upgrade button and follow the prompts. If you forgot your password please click here to reset it.

Notes:

  • For UA, only the O,I,X Saver award classes are supported for searching and alerting. No other UA award or upgrade classes are available.
  • At this time there is no "Star Alliance" award search option, each Star Alliance airline would be selected/searched individually.

If you encounter any issues or have questions about specific searches, please email us directly at customercare@expertflyer.com with the details about the search and results.

We hope that you find ExpertFlyer helpful in your travel planning. As always, thank you for your continued support of ExpertFlyer.

Regards,
The ExpertFlyer.com Team
 
Last edited:

pierrea

Medlem
Fick samma mejl. Nu måste jag bara bestämma mig för om Expertflyer är värt 10 USD/månad... Vad säger ni andra?
 

AABack2ARN

Medlem
Leta upp olika billiga biljetter, läsa fare rules, kolla på seat maps, döda tid på pendeltåget, allmänt nörderi...

Vet att man kan få ihop mycket av detta på gratissiter men tycker det är bekvämt med allt på en site

Använder det väldigt mycket när jag skall boka AA-biljetter så man kan hitta flyg med rätt klass tillgänglig för uppgraderingar.
 

Malu

Medlem
Jag avslutade just ett abonnemangsår utan att förlänga just pga att det saknades så många bolag i Award-sökningarna, så jag trodde först att det var ett riktat mail till mig... Men nu blev det förlängning, ett år till. Klart användbart för alla möjliga sökningar. Även seat-alert har givit mig utdelning flera gånger.
 

Randy Marsh

Medlem
Jag avslutade just ett abonnemangsår utan att förlänga just pga att det saknades så många bolag i Award-sökningarna, så jag trodde först att det var ett riktat mail till mig... Men nu blev det förlängning, ett år till. Klart användbart för alla möjliga sökningar. Även seat-alert har givit mig utdelning flera gånger.
Samma här, brydde mig inte om att förlänga pga avsaknaden av *A award, så detta var ju en trevlig nyhet! Har också en AMEX 2-4-1 att bränna nästa år, då är det smidigt att iaf kunna göra en grovsökning med ExpertFlyer.
 
Toppen