Senaste nytt

Bokningsfraga - British Airways / Finnair kombo

trekker

Medlem
Har tankt boka en helg till Stockholm om en manad eller sa, trakigt att aka MAN-ARN med SAS sa tankte ta MAN-LHR-HEL med BA och HEL-ARN med AY. Detta gar inte att boka pa BA's hemsida, tveksam pa att det gar nagonannanstans heller, eller ar det nagon som vet? Tankte ta BA i CE och AY i Y, skulle kosta ca £480 for BA t/r och €130 for AY t/r. Hade ju helts akt allt i Business men kanner inte for att betala extrema pengar for 40 minuter i C pa en risig maskin.
 

xmit

Medlem
Har tankt boka en helg till Stockholm om en manad eller sa, trakigt att aka MAN-ARN med SAS sa tankte ta MAN-LHR-HEL med BA och HEL-ARN med AY. Detta gar inte att boka pa BA's hemsida, tveksam pa att det gar nagonannanstans heller, eller ar det nagon som vet? Tankte ta BA i CE och AY i Y, skulle kosta ca £480 for BA t/r och €130 for AY t/r. Hade ju helts akt allt i Business men kanner inte for att betala extrema pengar for 40 minuter i C pa en risig maskin.
Har du provat att ringa BA och boka?

Det brukar fungera om man har lite udda routing som inte går att få till online.
( Jag antar att du provat multi city på ba.com ? )
 

trekker

Medlem
Har du provat att ringa BA och boka?

Det brukar fungera om man har lite udda routing som inte går att få till online.
( Jag antar att du provat multi city på ba.com ? )
Mutlicity gav ett felmeddelande, vilket jag alltid far nar jag provar. Om man kunde fa AY benet i business vore det ju kanon men inget jag vill betala hutlost pris for. Kanske ska prova att ringa och se vilket pris dom ger mig (om dom kan). Vad gor man inte for lite bastubad!
 

agehall

Medlem
Kolla routingregler i Expertflyer så ser du vad som är tillåtet att flyga med! Läs även början av fare rules där det kan finnas tillägg.
 
Toppen