Airbuspilot
Medlem
Åkte med AA 039 i business 16/11 LHR till MIA. AA
039
I gaten innan boarding så var det en passagerare i rullstol som var ganska berusad.
Jag påtalade detta för gate ansvariga, utan att berätta att jag själv jobbat som pilot sedan 1977.
Efter 4 timmar eller på 45 West så crawlade denna person i vänster gång och lät väldigt mycket, han pushade sin mobiltelefon på golvet framför. Han hade låtit lite innan,ja, men vad som hände sen är inte acceptabelt.
5 cabin crew satt på honom, han skrek så klart, vi andra i Business blev bortglömda., en flygvärdinna gick ut på PA och sa att vi skulle landa i Halifax pga Medical Emergency. Jag såg hela scenariot, jag har kollat AA diversions, det handlar om juridik.
Jag har mejlat AA så klart, men deras Customer Relations vägrar att ens svara.
Jag och min fru missade vår anslutning till vårt slutmål i Karibien, AA vill inte ersätta oss alls.
AA är skyldiga oss 1500 USD.
Jag är flygkapten sedan länge, jag vet hur man skulle hantera situationen.
AA är sämre
039
I gaten innan boarding så var det en passagerare i rullstol som var ganska berusad.
Jag påtalade detta för gate ansvariga, utan att berätta att jag själv jobbat som pilot sedan 1977.
Efter 4 timmar eller på 45 West så crawlade denna person i vänster gång och lät väldigt mycket, han pushade sin mobiltelefon på golvet framför. Han hade låtit lite innan,ja, men vad som hände sen är inte acceptabelt.
5 cabin crew satt på honom, han skrek så klart, vi andra i Business blev bortglömda., en flygvärdinna gick ut på PA och sa att vi skulle landa i Halifax pga Medical Emergency. Jag såg hela scenariot, jag har kollat AA diversions, det handlar om juridik.
Jag har mejlat AA så klart, men deras Customer Relations vägrar att ens svara.
Jag och min fru missade vår anslutning till vårt slutmål i Karibien, AA vill inte ersätta oss alls.
AA är skyldiga oss 1500 USD.
Jag är flygkapten sedan länge, jag vet hur man skulle hantera situationen.
AA är sämre