Senaste nytt

Nekad ombordstigning pga "incident" i dörren in till flygplatsen

A

Aurora

Guest
The passenger, a prominent lawyer.
Flyvertinna skal ha STALKED vedkommende til innsjekk, og så funnet ut hvilken flight han var på?!
Ja, nei, jeg tror ikke på det. Flyselskapet har knapt fått sagt et ord i blogginnlegget og man kaller det airline crews out of control. The bias is strong in this one.
 

palmen

Moderator
The passenger, a prominent lawyer.
Flyvertinna skal ha STALKED vedkommende til innsjekk, og så funnet ut hvilken flight han var på?!
Ja, nei, jeg tror ikke på det. Flyselskapet har knapt fått sagt et ord i blogginnlegget og man kaller det airline crews out of control. The bias is strong in this one.
Flygbolaget har ju bett om ursäkt för det inträffade så de ser ju inte sig själva som oskyldiga.

Hur skulle de veta vilken flight han var på och vilket bolag om ingen följde efter honom efter incidenten?
 
A

Aurora

Guest
Flygbolaget har ju bett om ursäkt för det inträffade så de ser ju inte sig själva som oskyldiga.

Hur skulle de veta vilken flight han var på och vilket bolag om ingen följde efter honom efter incidenten?

Vel... Er det et bevis? Når man står ovenfor en prominent advokat og kostnaden er tre gratisbilletter så er det 1 milliard ganger enklere å bare si "her, vær så god" og håpe det hele bare blåser over, enn å skulle ta noe prinsippiell kamp.

Ja, hvordan skulle de egentlig vite det - jeg tror derfor det er mye mer til saken.
 
Toppen