Senaste nytt

Smekmånad i Asien del 1 - FCT och Lufthansa First

BusinessClass

Redaktör
Här kommer första delen av min rapport över herr och fru Hylves smekmånad i Singapore/Kuala Lumpur. Denna första del kommer i huvudsak behanda First Class Terminal i Frankfurt samt resan FRA - HND i Lufthansa F. Jag tänker inte fokusera på hårdvaran, då det redan tagits tusentals fina bilder över den. Kommentera gärna om ni…
 

rodstrom

Medlem
Mycket fin rapport.

Fråga: Hade ni positionerat er för FRA-HND och ombokat någon vecka innan från annan *A award eller hur såg upplägget ut här för att lösa LH benet?
 

Alf

Medlem
Trevlig rapport, ser fram mot resten. Håller med @Stefan62, ni missade vodkan till caviaren. Det är ett måste.
Om ni nu var på smekmånad, varför valde ni inte stolparet längst bak där man sitter tillsammans?
 

Hylve

Medlem
Mycket fin rapport.

Fråga: Hade ni positionerat er för FRA-HND och ombokat någon vecka innan från annan *A award eller hur såg upplägget ut här för att lösa LH benet?

Från början hade jag bokat ARN-CDG-BKK-SIN med Thai F på långa benet, men jag kände mig relativt säker på att kunna byta till LH F när dom väl släpptes. F-tillgängligheten på FRA-HND och FRA-ICN var (och är?) väldigt god. Inte många datum där det inte finns 2 platser i F.

Trevlig rapport, ser fram mot resten. Håller med @Stefan62, ni missade vodkan till caviaren. Det är ett måste.
Om ni nu var på smekmånad, varför valde ni inte stolparet längst bak där man sitter tillsammans?

Vodkan missades inte, men hade jag inte sagt till så hade 'katastrofen' varit ett faktum:p
2-sätet var redan uppbokat när jag fick biljetterna men vi fick ju två platser med fin utsikt istället!:)
 
  • Gilla
Reactions: Alf
Toppen