Senaste nytt

Travel Service Scandinavia AS - seriöst?

Erik M

Medlem
Den här annonsen väckte min nyfikenhet. Vad är det här? Nån som har provat eller har input?
1448122635204.jpg
 

Erik M

Medlem
Det är uppenbart att man får betala mer än det angivna ptiset. Men det är inte så farligt öven om man betalar 10 ggr så mycket - det är ändå billigt. Givet att rummen är OK och så.
Det intressanta är vad det är för skojare? Och hur ser deras affärsmodell ut? Och hotellens!?
1448122902983.jpg
 

Voyageur

Medlem
Inget.....Inget är gratis nog i den här världen......990kr för en veckas All inclusive inkluderat. Tror nog att väl på plats handlar dessa resor om extrem merförsäljning och marknadsföring. Ser fram för mig LCC och hotelrum utan fönster.
 

thh

Medlem
Den här annonsen väckte min nyfikenhet. Vad är det här? Nån som har provat eller har input? Visa bifogad bild 44381

Jag antar att de har valt ett "maxpris" baserat på att man inte får några som helst rabatter på hotell eller flyg (och det vet vi att bara genom att boka det får man oftast ganska stora rabatter om man bokar tidigt eller sent eller kan rucka lite på sina datum) och jämför det med sin billigaste resa, som jag förutsätter är omöjlig att boka ens om du är pensionär och ringer om valfri vecka det närmaste året.
 
Toppen