Senaste nytt

Inofficiell BC-träff i Shanghai lördag 14 november 2015

Thornado

Medlem
Hej!


Utifrån diskussionen vi hade för ett tag sedan i tråden nedan så verkar det som att vi kommer att vara ett antal personer i Shanghai den här veckan, och vi pratade om en inofficiell BC-träff.

SAS Kampanj till USA och Asien (2999-3999 kronor), boka senast 9 augusti | Sida 6 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Personer som tidigare uttryckt intresse:

@Thornado
@Najk
@dalton
@JWD
@JohnnyWilde
@ESSA

Eftersom några personer åker hem 15:e så var 14 nov föreslaget som datum (fast tyvärr har jag för mig att @ESSA är på annan plats i Kina då, men jag och hon åker samma flight hem så får väl iaf ses i loungen).

Finns det fortfarande intresse för detta?

Mina exakta planer för kvällen den 14:e är lite oklara (jag vet att jag ska ut och dansa salsa senare på kvällen (alla som känner sig dansanta är givetvis välkomna att hänga med :) ), men lite oklart om jag förväntas äta middag med någon innan - hursomhelst så kan jag inte äta middag jättesent), så för mig vore det egentligen bäst med lunch/brunch. Skulle detta funka för er?

Alla andra som råkar vara i Shanghai då är förstås mer än välkomna!
 

Mikaelqwe

Medlem
Hade jag vetat om de tidigaret så hade jag kommit förbi. Jag är ju i faggorna (Korea). Nästa gång det är i nära så få ni gärna höra av er. Om jag har möjlighet så kommer jag, det är en bra ursäkt att ta en weekend till något ställe.
 

Najk

Medlem
Finns det fortfarande intresse för detta?

Mina exakta planer för kvällen den 14:e är lite oklara (jag vet att jag ska ut och dansa salsa senare på kvällen (alla som känner sig dansanta är givetvis välkomna att hänga med :) ), men lite oklart om jag förväntas äta middag med någon innan - hursomhelst så kan jag inte äta middag jättesent), så för mig vore det egentligen bäst med lunch/brunch. Skulle detta funka för er?

Alla andra som råkar vara i Shanghai då är förstås mer än välkomna!
Jag och @dalton landar PVG 14Nov 11:45 och åker igen 15Nov 13:35. Så en sen lunch eller middag/drink funkar.
 

nota bene

Medlem
Är i Shanghai. Sitter på en pub somheter BC.. Är tvungen att åka till annan ort idag. Missar att flyga hem den 15Nov.. Ha kul!
Va, klockan är väl 8 på morgonen? Låter som en jobbig kväll om du är på en pub då xD

Själv är jag i Shanghai 22:a, men antar att ingen är kvar då?
 
Toppen