Senaste nytt

Brunch i Phuket ?

Naga

Medlem
TwinPalms, (svenskägt resort) i Surin överträffar alla alternativ, såväl kvalitets som prismässigt. Brunch på söndagar. Måste bokas i god tid.
 

Ozz

Medlem
Håller med föregående talare om att TwinPalms har en riktigt bra Sunday Brunch som vi testat några gånger, precis som @Naga skriver så boka bord i god tid! Dom har även en väntelista så man kan sitta i baren och vänta på ett ledigt bord, men denna lista kan bli ganska lång om man är sen.

Jag har även testat Centara i Karon som var ok, men inte i närheten av TwinPalms.
En polare till mig pratar också mycket varmt om Indigo Pearl som tydligen skall ha en enastående brunch, men den har jag aldrig testat personligen. Vi har planerat en söndag där i vinter och jag kan återkomma med betyg när den är testad.
 

Naga

Medlem
Indigo Pearl Brunch är en av de bättre, men Twin Palms är klart både bättre och i en ljusare trevligare miljö.
 

Naga

Medlem
Du ska kosta på en transport/taxi om Du ska ha en Brunch av denna klass. Är Du i Naihan ? Max en timmes taxi resa från södra Phuket till Surin.
 

Buffy

Medlem
Bodde i Surin förra året, i februari blir det nog Chalong (träning), och Lanta, kanske några nätter i Kata (uhhh! jag vet :eek:)
 
Toppen