Senaste nytt

SAS och Singapore Airlines utökar codesharesamarbetet

Jacob

Medlem
Flygbolagen SAS och Singapore Airlines har sedan december 2010 ett bra samarbete som dessutom utökats i flera omgångar, och nu blir det ännu mer omfattande. Med omedelbar start tillkommer ett flertal nya SAS-destinationer i Europa som nu får Singapore Airlines flygnummer. Det handlar om linjerna från Köpenhamn till Berlin och Hamburg i Tyskland, Palanga och…
 

011430121

Medlem

Ricci

Medlem
Om du menar artikeln du inte har sätt så är det bra att markera artikel som är blå och då länkas du till STAND BY.dk
Jag kanske har missuppfattad dig.
Det jag menade var att SAS verkar stå mer ensamt inom *A ..... med tanke på att de inte är med i Atlantic ++ och börjar tappa samarbetspartner i Sydostasien. Samtidigt som man är ute med ett "chansspel" med prissättningen som vi diskuterade igår.
 

Dr. Miles

Expert
Det jag menade var att SAS verkar stå mer ensamt inom *A ..... med tanke på att de inte är med i Atlantic ++ och börjar tappa samarbetspartner i Sydostasien. Samtidigt som man är ute med ett "chansspel" med prissättningen som vi diskuterade igår.
Turkish Airlines, LOT Polish, TAP Portugal är inte heller med i Joint Venture över Atlanten så varför säger du att SAS är "ensam"?

SAS har samarbete med Lufthansa, SWISS och Austrian när det gäller trafiken till/från Asien.
Det går att kombinera SAS fare ena vägen och Lufthansa, SWISS, Austrian fare på andra vägen.
 
Toppen