Senaste nytt

Poäng till SAS Eurobonus efter ombokning till Airfrance pga strejk?

Sven

Medlem
Bokat Lufthansa Miami- Frankfurt-Göteborg i Z. Pga strejk ombokad till Airfrance. Lite surt att
8000 eurobonuspoäng går upp i rök. Går det att få poäng enl. ursprunglig bokning?
 

fcx

Medlem
Bokat Lufthansa Miami- Frankfurt-Göteborg i Z. Pga strejk ombokad till Airfrance. Lite surt att
8000 eurobonuspoäng går upp i rök. Går det att få poäng enl. ursprunglig bokning?

Nej, normalt inte. Om man bokat SAS och blir ombokad till annat bolag så går det.
 

Skillsen

Medlem
Om bokningen var gjord hos SAS (även om Lufthansa gjort alla flygningar) så har jag lyckats. Men om du gjort bokning direkt hos Lufthansa eller resebyrå blir det nog svårt. Har du ett M&M kan du i så fall nog få poängen dit...
 

Sven

Medlem
Om bokningen var gjord hos SAS (även om Lufthansa gjort alla flygningar) så har jag lyckats. Men om du gjort bokning direkt hos Lufthansa eller resebyrå blir det nog svårt. Har du ett M&M kan du i så fall nog få poängen dit...
Får väl ändå göra ett försök. Ngn som har mailadress till Gold/Diamond supporten??
 

Sven

Medlem
Tack för tydligt svar. Låter som jag gjort självmål. Finner dock bara den vanliga retroregistreringen av poäng och
corporate support. Får leta vidare för att se om det finns specifik status support på mail o
inte bara tel. nr.
 

agehall

Medlem
Jag tror tyvärr det är kört när det inte var SAS du skulle ha flugit med utan LH. Men återrapportera gärna hur det går.
 
Toppen