Senaste nytt

Hilton London Bankside

BusinessClass

Redaktör
Inledning I hjärtat av Londons Bankside ligger det senaste hotellet i Hiltons London-portfölj, Hilton London Bankside. Med sitt läge på Great Suffolk Street är hotellet ett perfekt ställe för en weekend. Jag bestämde mig för att testa det nyöppnade hotellet när jag hade en sen tillställning i London. Hela hotellet andas av en fräsch design…
 

Agö

Medlem
Hotellet ser riktigt trevligt ut, det ska jag testa vid tillfälle när jag har ärenden söder om floden.

(Ps. en och annan märklig översättningsmiss ("Eftersom jag hade en funktion att närvara på", "förtäckt Conrad") men annars fina bilder och, äntligen, mer personligt).
 
Är detta en recension av Ramsey Qubein? Han kan uppenbarligen skriva, och det här är mer personligt och bra mycket bättre än tidigare recensioner! Vågar han bara vara lite kritisk ibland kan det här bli bra!
 

011430121

Medlem
Kan inte ha varit en allt för van hotellgäst, överraskad att det var bäddat och iordningställt inför natten, hen hade väl blivit chockad om det skulle ha funnits en liten chokladbit på kudden.
 
Toppen