Senaste nytt

Nu finns bonusbiljetter med SAS Köpenhamn - Boston

Filip

Medlem
Har inte sett att någon har postat detta innan.

Finns gott om platser även i C. Hittat flera datum där det finns 4 platser i C - vissa dagar även 8 platser.

Och nu har SAS blankat samtliga bonusplatser för både SK926/927 och SK901/902, igår var det fullt fram till hösten 2016.
 

Kimmen00

Medlem
Apa.. Tänkte nyttja för sommaren 2016. Fanns hur många platser som helst varje dag i C.. Nu noll som sagt. Dåligt!
 

Filip

Medlem
Apa.. Tänkte nyttja för sommaren 2016. Fanns hur många platser som helst varje dag i C.. Nu noll som sagt. Dåligt!

Samma här, riktigt surt! Men i det här fallet så är det inte awardbokningar som tömt tillgängligheten utan SAS själva. Det bör nog dyka upp platser igen men kanske inte så många.
 

palmen

Moderator
Apa.. Tänkte nyttja för sommaren 2016. Fanns hur många platser som helst varje dag i C.. Nu noll som sagt. Dåligt!
Boka först fråga sen är något man bittert har fått lära sig några gånger. Osäker på om det kostar att avboka men ska inte vara mer än 150 kronor per person i så fall om jag kommer ihåg rätt.
 

Filip

Medlem
Boka först fråga sen är något man bittert har fått lära sig några gånger. Osäker på om det kostar att avboka men ska inte vara mer än 150 kronor per person i så fall om jag kommer ihåg rätt.

Jag hann med att boka 4 st i C dit och 3 st på vägen hem, detta då jag saknade några 1000 poäng för hemresan. Så just nu lämnar vi vår treåring i staterna :D. Det blir dessvärre dyrare att boka in honom i C från USA än att avboka hans biljett och köpa en t/r.

Det kostar inget att avboka, däremot att ändra.
 

Filip

Medlem
Apa.. Tänkte nyttja för sommaren 2016. Fanns hur många platser som helst varje dag i C.. Nu noll som sagt. Dåligt!

FYI så har SAS "puttat" tillbaka awardplatserna, verkar som att de kör hårt på att folk skall bränna sina poäng på LAN-kärran och Privatair. De lägger ut minst 4 st i C för varje sträcka. (CPH-BOS har dock inte kommit tillbaka, ännu...)
 

Kimmen00

Medlem
FYI så har SAS "puttat" tillbaka awardplatserna, verkar som att de kör hårt på att folk skall bränna sina poäng på LAN-kärran och Privatair. De lägger ut minst 4 st i C för varje sträcka. (CPH-BOS har dock inte kommit tillbaka, ännu...)

Najs. Dock ingen voucher nu..
 
Toppen