Senaste nytt

SAS till USA från 2999 kr

kexxcream

Medlem
Saxat från mailet:

Nu i helgen har vi extra bra priser på resor till USA! Ta chansen att besöka San Francisco, Chicago, New York eller Washington. Boka senast den 8 november 2015 för resa mellan 7 januari och 16 mars 2016. Begränsat antal platser.

Screenshot 2015-11-06 10.33.02.png
 

palmen

Moderator
Saxat från mailet:

Nu i helgen har vi extra bra priser på resor till USA! Ta chansen att besöka San Francisco, Chicago, New York eller Washington. Boka senast den 8 november 2015 för resa mellan 7 januari och 16 mars 2016. Begränsat antal platser.

Visa bifogad bild 43706
Är otålig på kampanjer som sträcker sig längre där även LA finns med :) Open Jaw med SFO och LAX vore drömmen :)
 

Emme

Medlem
Tyvärr är det inte lika bra priser från Kastrup. Hade behövt lite mer poäng så en snabbis dit hade suttit fint.
 

Emme

Medlem
Intressant! Washington via CPH ger 8000 poäng för 3000 sek, plus hotell en natt. Kanske man skulle köra en helg, känns som rätt bra värde.

Gött ju. Önskar jag kunnat skippa ARN och hoppa på på Kastrup direkt men det får man ju inte.

Kan man prenumerera på danska nyhetsbrev för att få erbjudanden från Kastrup istället?
 

Mike@GOT

Medlem
Jag ska till NY i april så det blir inte aktuellt med den staden för min del. Men, vilka av de övriga städerna rekommenderar BC-gänget för en långweekend i februari eller mars, utifrån väder- och sevärdighetsperspektiv? :)
 
Toppen