Senaste nytt

Bose Quiet Comfort 20 för 1690kr

WTP

Medlem
Bra fynd men tyvärr Samsung är deal breaker för mig men det är säkert många som kommer uppskatta detta.
Gen 1 - var det inte "sämre" ljud/bas jämfört med gen 2?
 

crown

Medlem
Jag har gen 1 på iPhone själv då jag köpte precis efter de lanserats och är supernöjd.

Men vore väldigt intressant om någon kunde berätta vad som är skillnad mellan gen1/2? Det ända jag kunnat hitta är att kontrollen skall ha bättre Android-stöd samt att det är nya färger.
 

WTP

Medlem
Jag har gen 1 på iPhone själv då jag köpte precis efter de lanserats och är supernöjd.

Men vore väldigt intressant om någon kunde berätta vad som är skillnad mellan gen1/2? Det ända jag kunnat hitta är att kontrollen skall ha bättre Android-stöd samt att det är nya färger.

Har hittat en kommentar/recension på prisjakt som jag läste förut:

"Har även ägt den förra versionen av dessa lurar så tänkte jämföra lite.
Det första jag märkte när jag testade de nya var en ordentligt dov smäll i öronen när man slog av brusreduceringen. Inget minne av att det var så på förra modellen. Så ett tips är att ta av lurarna innan man slår av.
Ljudmässigt är det mycket mer bas i dessa än förra. Nästan på gränsen till vad som är "naturligt". Förra modellen var istället åt det andra hållet, något basfattig.
Den lilla väskan för lurarna känns lite större och hårdare än förra. Lite mer skydd känns det som.
I övrigt känner man igen sig. Samma genomgående höga kvalitet på allt. Ljudet är klockrent med brusreduceringen på (jag är sjukt kräsen). Utan den påslaget är ljudet rätt platt och tråkigt.
LIte "brus" i lurarna när man slår på brusreduceringen. Inget jag direkt stör mig på då allt annat ljud/musik överröstar detta med råge."
 
Shoppa dom på WH nu. Killen i kassan var osäker på om modellen "Samsung" funkar med alla androidmobiler. Nån som vet? Finns en iPhone-variant också men den är ju inte aktuell, har en Nexus 5.
 

JensE

Medlem
Shoppa dom på WH nu. Killen i kassan var osäker på om modellen "Samsung" funkar med alla androidmobiler. Nån som vet? Finns en iPhone-variant också men den är ju inte aktuell, har en Nexus 5.
Dom fungerar men om du kör spotify och sedan någon annan app så fungerar inte fjärren så bra. Och sedan har Nexus 5 himla dålig output för att lyssna på musik. (Jag körde med en hörlursförstärkare). Fungerar ypperligt med min nya Oneplus 2 dock.
 

FF#1

Medlem
Shoppa dom på WH nu. Killen i kassan var osäker på om modellen "Samsung" funkar med alla androidmobiler. Nån som vet? Finns en iPhone-variant också men den är ju inte aktuell, har en Nexus 5.
Mina "samsung lurar" funkar inte helt perfekt på min Sony Xperia. Svars/pausknappen vill gärna höja volymen. resten fungerar utmärkt.
 
Toppen