Senaste nytt

Filmer November

Falcon71

Medlem
Hallåå

förut kunde man lätt hitta vilka filmer som visas på långflygen - nån som kan hitta nu ? söker för november t/r Hong Kong
 

Brandten

Medlem
Hej

Det går inte att se längre så ditt bästa hopp är att någon här flyger innan dig, tar en bild på tablån ombord och postar här på forumet. :)
 

AtleFlyg

Medlem
När i November behöver du infon?

Lite OT men ..
Jag använder ytterst sällan flygets underhållningssystem.. jag räknar med att det alltid finns en risk att det kan vara trasigt just vid mitt säte, så jag tar alltid med eget på iPad eller på laptop för säkerhetsskull.

Det är i princip när jag äter som jag vill använda skärmen för att ha plats frigjort på bordet då.
 

Falcon71

Medlem
Åker på torsdag - plus just nu och med den nya fina stora skärmen så ser man ju väldigt bra , skönt att slippa bära med datorn
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Skillsen

Medlem
Hoppas bilderna funkar
ImageUploadedByTapatalk1446526361.452074.jpg
ImageUploadedByTapatalk1446526422.141989.jpg
ImageUploadedByTapatalk1446526460.825981.jpg
ImageUploadedByTapatalk1446526506.129293.jpg

ImageUploadedByTapatalk1446526582.819494.jpg
ImageUploadedByTapatalk1446526632.754845.jpg


Mvh
 

JWD

Medlem
Stort tack @Skillsen !

Är det någon som vet om SAS rullar samma filmer på alla sina long haul kärror? Det känns ju spontant att det borde vara så, men man vet ju aldrig. Jag ska till Shanghai den 10:e - 15:e.
 

fcx

Medlem
Stort tack @Skillsen !

Är det någon som vet om SAS rullar samma filmer på alla sina long haul kärror? Det känns ju spontant att det borde vara så, men man vet ju aldrig. Jag ska till Shanghai den 10:e - 15:e.

Nej, det är ett urval på de med nya kabinen och ett annat (mindre) i gamla kabinen.
 

JWD

Medlem
Tack för den upplysningen @fcx Det är med största sannolikhet gamla kabinen som gäller för både dit och hemresa i mitt fall. Så det blir till att ladda plattan med lite extra underhållning helt enkelt.
 
Toppen