Senaste nytt

Nytt (1:a November) AVIS erbjudande

Homer

Medlem
EXPERIENCE THE MAGIC OF WINTER

Terms and Conditions

1. Only valid for reservations created in the period 1st November to 9th December 2015 and with rental period 15th November 2015 to 31st March 2016.

2. Valid for all rentals within Europe, Middle East, Africa and USA.

3. 3,500 Extra points awarded for 4 days or longer rentals. In addition you will be awarded 500 Extra points when booking via www.avisworld.com/EuroBonus. For 1 to 3 day rentals you will be awarded 500 Extra points, with the option to earn additional 500 Extra points when booking via www.avisworld.com/EuroBonus.

4. Only valid when your EuroBonus AWD number has been quoted. Your AWD code is located on the back of your EuroBonus card. Your AWD number will automatically be applied when booking via www.avisworld.com/EuroBonus.


Benefits for EuroBonus Customers
 

HCW

Medlem
Något oklar formulering angående korta hyror. Någon som hakar om det ger totalt 1.000 poäng vid bokning via sajten (alltså som vanligt), eller om det trillar in ytterligare 500 poäng, dvs totalt 1.500 poäng för bokning via sajten?
 

Johan Hbg

Medlem
Jag hade tagit det med lite salt. Har aldrig fått rätt poäng efter en avis kampanj. Är inte värt att jaga deras kundtjänst i månader, men är väl så de jobbar. Sorry, blev lite OT.
 

Elberto

Medlem
Jag hade tagit det med lite salt. Har aldrig fått rätt poäng efter en avis kampanj. Är inte värt att jaga deras kundtjänst i månader, men är väl så de jobbar. Sorry, blev lite OT.

Helt rätt. Jag vet inte hur mycket tid och energi jag har investerad för att jaga mina 22.000 poäng. Riktig jävla dålig av Avis. Har många kommande hyror men det blev nu Sixt. Känner mig lurad av Avis.
 

HCW

Medlem
Har aldrig fått in poängen direkt men alltid fått pronto efter att ha påtalat så inte orolig för egen del.
 

johan_fbg

Medlem
Precis, får alltid kämpa för mina poäng från AVIS. Brukar tycka om sådana här strider men efter förra Avis Accumulator-kampanjen (Flying Blue) fick jag nog.
 
Toppen