Senaste nytt

Scandic lanserar flaggskeppshotell i Stockholm

BusinessClass

Redaktör
Scandic lanserar nu en ny kollektion med hotell som ska fungera som hotellkedjans flaggskepp. Hotellen marknadsförs under det egna varumärket "By Scandic" och det första hotellet är Stockholms-hotellet Grand Central by Scandic. Med dessa nya hotell vill man möta den växande efterfrågan efter hotell som erbjuder lite mer unika upplevelser. Det första hotellet i kollektionen…
 

Tommy

Medlem
Jag var där och åt middag med @Susanne, maten kom i fel ordning fiskrätten var helt rå inannför 1mm yta.
Det var rena katastrofen, den stackars servitrisen (som fick "hjälp" av andra att servera varmrätten före förrätten) drog bort mycket från notan i ett försök att kompensera för alla missar.
Jag tror att det kommer att ta lång tid innan vi besöker dem igen.
 
Jag var där och åt middag med @Susanne, maten kom i fel ordning fiskrätten var helt rå inannför 1mm yta.
Det var rena katastrofen, den stackars servitrisen (som fick "hjälp" av andra att servera varmrätten före förrätten) drog bort mycket från notan i ett försök att kompensera för alla missar.
Jag tror att det kommer att ta lång tid innan vi besöker dem igen.
Jo, har råkat jobbat med några av kockarna som jobbar på Scandic Grand nu och tyvärr är dom inte "vassaste knivarna" i kock-Stockholm. Tyvärr är det extrem kockbrist i stan så man tar vad man får helt enkelt.
 
Toppen