Senaste nytt

Köpenhamn - Stockholm 31 Oktober efter kl. 19.00 (När All Blacks har vunnit Rugby VM)

ARNBER

Medlem
Hej allihopa!

Som ni kanske vet kommer Nya Zeeland och Australien spela nästa veckan i rugby vm final. Eftersom jag har bott i Nya Zeeland är det en stor grej för mig och jag vill helst gärna se matchen tillsammans med min polare från Australien. Tyvärr måste vi göra det i Köpenhamn pga av honom men jag måste vara hemma i Stockholm på samma kväll/natt.

Matchen borde vara slut kl. 19.15 lördag den 31. oktober. Har kollat SAS men tyvärr kräva det ett ockerpris att flyga tillbaka. Har ni andra idéer? Jag har inga skrupler, även norwegian (sorry @Aurora) skulle vara ok den här gången.

Tack så hemskt mycket på förhand!
 

flum

Medlem
Hej allihopa!

Som ni kanske vet kommer Nya Zeeland och Australien spela nästa veckan i rugby vm final. Eftersom jag har bott i Nya Zeeland är det en stor grej för mig och jag vill helst gärna se matchen tillsammans med min polare från Australien. Tyvärr måste vi göra det i Köpenhamn pga av honom men jag måste vara hemma i Stockholm på samma kväll/natt.

Matchen borde vara slut kl. 19.15 lördag den 31. oktober. Har kollat SAS men tyvärr kräva det ett ockerpris att flyga tillbaka. Har ni andra idéer? Jag har inga skrupler, även norwegian (sorry @Aurora) skulle vara ok den här gången.

Tack så hemskt mycket på förhand!
bästa tillgänglighet är väl grundtipset i dessa fall.
 

Kricka

Medlem
Du har inte några SAS-poäng du kan offra och "köpa" en bonusbiljett ?
Höstlovet för skolorna slutar nästa helg och därav nästan fullbokade flyg.
 

Agö

Medlem
Lördag kväll i slutet av höstlovet. Finns inga alternativ. Tror inte ens att nattåget går från Malmö. Testa om du kan ta SAS på poäng eller poäng + cash.
 
R

rstenelo

Guest
kolla med Malmö Aviation, SAS och norsken från Malmö Sturup - dock tveksam till om de flyger en lördag kväll
 
Toppen