Senaste nytt

Ingen upgrade som platinum !

flapps

Medlem
Hej
Då har vi checkat in på Continental Sydney. Jag är Platinum ambassador. Vi fick ingen upgrade men avdrag av pengar pga nergraderingen. Hade bokat clubroom deluxe vilket jag har fått men jag skall ha en klass bättre. Skall man godta mellanskillnaden jag får i pengar eller skall man kräva mer ? Middag kanske eller nåt annat? Hur som helst så är det en jäkligt fin lounge och utsikt
3d8cbc43b2b6fc3b71df890b6877327c.jpg
 

Totopez

Medlem
Det har hänt mig två gånger, båda gångerna har hotellet varit totalt fullbokat (och vad jag förstod rätt många RA). På Park Lane fick jag pengar, i San Francisco fick jag pengar + 10000 poäng. Prova!
 

palmen

Moderator
Att du är platinum är nog irrelevant i detta läge. Däremot ska man alltid ha rätt till uppgradering som ambassador om jag förstått det rätt (dock inte på poängbokning). Om du inte får det är det minsta du borde få mellanskillnaden i pris, men något "plåster på såren" borde vara på sin plats också i och med att du inte fått vad som ingår i förmånen.
 

flapps

Medlem
Tack för svar.. jo jag vet det men som du skriver så är man som ambassador garanterat uppgradering vare sig man är guld eller platinum .Sen i min enfald så tror man ju att det alltid efterföljs Mellanskillnaden kommer jag att få iallafall...
 

flapps

Medlem
Jo då har jag fått en mellanskillnad på hela 50Aud runt 300 kr då jag inte blev uppgraderad. Inget mer ...Förutom att dom debiterade mitt kort 2ggr och drog ytterligare 3500 kr bara sådär ..Supernöjd med det uppehållet.
 
Toppen