Senaste nytt

Ny kabinväska: G-RO

Direktorn

Medlem
Kul med nya grejor. Håller dock inte med i kritiken mot fyra hjul. Skulle aldrig under några omständigheter välja annat än fyra hjul. Är världsklass att kunna skjuta väskan på sidan framför dig genom en flygkabin med full kontroll. Skulle aldrig dra en tvåhjulsväska efter mig i kabinen utan bär då hellre den. Har en enkel Samsonite Hyperspace och den rullar bra. Är det dåligt underlag drar jag den enkelt bakom mig, annars får den fint gå fot som en hund på sidan. Som sagt i like fourweeldrive:)
 

Badger

Medlem
Intressant. Som tidigare skribent skriver så tycker jag för kabinväska att fyra hjul nog är att föredra just för att man skjuta den framför sig i trånga utrymmen. Väskan kan dock kanske ha andra fördelar som mer utrymme för packning just för att väskan kan göras lite större eftersom hjulen inte tar någon plats.
 

kexxcream

Medlem
Kul med nya grejor. Håller dock inte med i kritiken mot fyra hjul. Skulle aldrig under några omständigheter välja annat än fyra hjul. Är världsklass att kunna skjuta väskan på sidan framför dig genom en flygkabin med full kontroll. Skulle aldrig dra en tvåhjulsväska efter mig i kabinen utan bär då hellre den. Har en enkel Samsonite Hyperspace och den rullar bra. Är det dåligt underlag drar jag den enkelt bakom mig, annars får den fint gå fot som en hund på sidan. Som sagt i like fourweeldrive:)

Eftersom Hyperspace har utgått så undrar jag om Samsonite Verana XLT 21" Spinner är motsvarigheten till den du har?
 
Toppen