Senaste nytt

Noll platser Stockholm - Köpenhamn två dagar i rad

SK989

Medlem
Nu till helgen finns knappt några platser kvar från Stockholm till Köpenhamn. På fredag (23/10) finns endast två platser kvar under hela dagen, därtill i bokningsklass C (på sista flighten). På lördag (24/10) finns inte en enda plats till försäljning - inte ens i bokningsklass C o då är det väl ändå åtta flighter på hela dagen. Även om det är höstlov i Sverige nästa vecka är väl detta något udda?
 

Dr. Miles

Expert
Nu till helgen finns knappt några platser kvar från Stockholm till Köpenhamn. På fredag (23/10) finns endast två platser kvar under hela dagen, därtill i bokningsklass C (på sista flighten). På lördag (24/10) finns inte en enda plats till försäljning - inte ens i bokningsklass C o då är det väl ändå åtta flighter på hela dagen. Även om det är höstlov i Sverige nästa vecka är väl detta något udda?
Följande konferenser och mässor avslutar 2015-OCT-22.
Jag vet dock inte om hur många deltagare är.

Stockholm Internet Forum
Techdays Sweden 2015
Varnish Summit Stockholm
Seniormässan

Conferences in Stockholm | Conferences & Events | Lanyrd
Program


Följande event avslutar 2015-OCT-23.

Idol 2015
 

Dr. Miles

Expert
Om du inte skall resa vidare från Köpenhamn, kan du också boka Stockholm-Malmö.
Det finns ganska många tillgängliga platser på sträckan både på fredagen och på lördagen.
 

fcx

Medlem
Det börjar bli riktigt ont om platser till Oslo också. Däremot finns det mycket platser mellan Oslo och Köpenhamn.
 

mha321

Medlem

Dr. Miles

Expert
Även om det är höstlov i Sverige nästa vecka är väl detta något udda?
Höstlovet låter som något betydligt troligare.
Ja, jag misstänker också att det är just pga höstlov.
Även till andra destinationer från Stockholm har dålig tillgänglighet oavsett flygbolag. (Jag har kollat till London, Paris, Frankfurt)

Vill man flyga någonstans, är flight via Moskva med Aeroflot bästa alternativet.
Kod:
SU  2387 
ARN 15/10/23 19:50 
SVO 15/10/23 22:55 
321
J7 C7 D7 I7 Z7 O7 Y7 B7 M7 U7 K7 H7 L7 X7 Q7 T6 E6 N6 R0 G0 V0
 

Jones

Medlem
Tror också på höstlov. Motsatta vägen Köpenhamn - stockholm på lördag eller söndag nästa vecka verkar också väldigt fullbokad, dvs endast extremt dyra biljetter kvar.
 
Toppen