Senaste nytt

Breda amerikanare

Stockholmer

Medlem
Intressant statistik från gårdagens USA Today... Antingen så avstår rätt många välnärda amerikanare från att flyga, eller så blomstrar marknaden för de bredare business class-stolarna.


20151019_191417.jpg
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Jonas C

Medlem
Intressant statistik från gårdagens USA Today... Antingen så avstår rätt många välnärda amerikanare från att flyga, eller så blomstrar marknaden för de bredare business class-stolarna.
Med tanke på att bara en liten bråkdel av alla amerikaner innehar ett pass, så gissar jag att de flesta avstår från att sätta sig på ett flygplan över huvudtaget. Skulle dock gissa att många köper två stolar när de flyger domestic.
 

Kimmen00

Medlem
Har flera ggr suttit i monkey på United och fått brutalt stora madammer bredvid eller nära mig. Man häpnar att de ens kommer ner i sätet..
En gång hem från Miami fick min fru en redigt kraftig kvinna bredvid sig som fyllde upp hela sätet, halva min frus samt hela vägen fram till sätet framför. Det var en upplevelse för henne att sitta halvt mosad till EWR.
 
J

JPMorgan

Guest
Har flera ggr suttit i monkey på United och fått brutalt stora madammer bredvid eller nära mig. Man häpnar att de ens kommer ner i sätet..
En gång hem från Miami fick min fru en redigt kraftig kvinna bredvid sig som fyllde upp hela sätet, halva min frus samt hela vägen fram till sätet framför. Det var en upplevelse för henne att sitta halvt mosad till EWR.

Vilken mardröm vid evakuering av en brand ombord.
 

mtlmr

Medlem
Douglas rekommenderar i sitt produktblad sin TBL - 600 för A380. Den spottar ut 700 hästkrafter.. En Ferarri 458 ger 562..

Koenigsegg CCX ger 800 hp. och väger 1180 kg. En A380 upp till 575000 kg... </kuriosa>
 
Toppen