Senaste nytt

Vad serveras i SAS Loungen idag?

Jonas C

Medlem
Maten i SAS Lounger har på senare tid gått från att vara bra, till näst intill oätbar. Vissa dagar är maten överraskande god, medan den andra dagar är på sned till att ens få kallas för mat. Jag tänkte därför att det kunde vara en bra idé att starta en tråd (gärna sticky) där man informerar sina medresenärer om vilken mat som serveras i SAS Lounger för dagen. På så sätt kan man i förväg planera om man ska äta i loungen, eller äta innan man åker ut till flygplatsen.

Exempel på mall:

Måndag 19OKT15 ARN SAS Gold Lounge: Svampsoppa, köttbullar och potatissallad.

Lägg gärna till en kommentar ifall maten är bra eller dålig, samt om de har någon specialgrej på gång i loungen. Exempelvis Absolut Elyx med tillhörande bartender, eller liknande. Bilder är ännu bättre.

Tack på förhand!
 

dino_81

Medlem
Tycker att detta låter som en bra idé.

Även om varje forumbesökare kanske inte orkar/vill/kan skriva vid varje besök så bör väl ändå möjligheten finnas?

Dvs. att varje SAS lounge (iaf inom Norden) besöks av minst en forumbesökare/dag?

Beroende på hur tråden utvecklas kanske det räcker med att rapportera "avvikelser" från det vanliga utbuden.

Jag gillar som sagt idén!
 

palmen

Moderator
Serverar loungen samma mat hela dagen efter att frukosten har dukats bort?
Jag har itne stött på något oätbart sen de gjorde om guld-loungen på arlanda, inga fiskfrikadeller men jag kanske bara haft tur
 

Anfield

Medlem
Vad är det för mat i guldloungen på ARN idag? Jag är ruskigt hungrig och på Expressen ut nu.


Vet inte vad dom serverar i dag ! Men i går serverade dom detta !

IMG_6725.JPG
 
Toppen