Senaste nytt

Pendlarmöten 2015

Layzedad

Medlem
Jag har inte sett någon inbjudan, är det någon som vet om det är något möte på Landvetter i närtid? Om du har fått en inbjudan kom den fortfarande från Camilla B eller Jan B
 
Nope, från Anders W
Sen fick jag anmäla mig på diamondsiten under events.
 

Attachments

  • Screenshot 2015-10-19 13.27.20.png
    Screenshot 2015-10-19 13.27.20.png
    317,2 KB · Visningar: 241

FF#1

Medlem
Någon som vet om det har gått ut inbjudningar på Luleå ännu, har inte fått nått och det borde vara snart?
 
Oj oj så mycket skoj som kom upp på mötet idag!
Kan skriva en summering imorgon när jag inte är lika trött.
Men snabblistan:
1) Imorgon lördag börjar infasningen av FlyBe på KLR och VBY. Dessa två linjer kommer trafikeras av två splitternya ATR72-600, den första levererad redan och kom på snabbvisit medan vi satt på flygplatsen (skolflygning). INGA MER JZ WOHOO

2) Genom min reskamrats och mitt idoga gnäll på SAS har man nu sagt upp avtalet med nuvarande frukostcatering. Man har istället skrivit avtal med en annan lokalaktör på Gotland som har som core-business att leverera catering tidigamorgnar. Vi fick även chansen att provsmaka 4 varianter på mackor så som de kommer komma ut i kabinen. Glutenfritt och vegetariskt alternativ kommer finnas! Även skrotas "juicen" i tetra och på vår inrådan övergår man istället till glasservering, val mellan apelsin och äpple

mer imorn :D
 
Oj oj så mycket skoj som kom upp på mötet idag!
Kan skriva en summering imorgon när jag inte är lika trött.
Men snabblistan:
1) Imorgon lördag börjar infasningen av FlyBe på KLR och VBY. Dessa två linjer kommer trafikeras av två splitternya ATR72-600, den första levererad redan och kom på snabbvisit medan vi satt på flygplatsen (skolflygning). INGA MER JZ WOHOO

2) Genom min reskamrats och mitt idoga gnäll på SAS har man nu sagt upp avtalet med nuvarande frukostcatering. Man har istället skrivit avtal med en annan lokalaktör på Gotland som har som core-business att leverera catering tidigamorgnar. Vi fick även chansen att provsmaka 4 varianter på mackor så som de kommer komma ut i kabinen. Glutenfritt och vegetariskt alternativ kommer finnas! Även skrotas "juicen" i tetra och på vår inrådan övergår man istället till glasservering, val mellan apelsin och äpple

mer imorn :D
Wohoo detta förklarar ljusfenomenen på himlen ikväll som blaskan skriver om ;)
 

Agö

Medlem
Oj oj så mycket skoj som kom upp på mötet idag!
Kan skriva en summering imorgon när jag inte är lika trött.
Men snabblistan:
1) Imorgon lördag börjar infasningen av FlyBe på KLR och VBY. Dessa två linjer kommer trafikeras av två splitternya ATR72-600, den första levererad redan och kom på snabbvisit medan vi satt på flygplatsen (skolflygning). INGA MER JZ WOHOO

2) Genom min reskamrats och mitt idoga gnäll på SAS har man nu sagt upp avtalet med nuvarande frukostcatering. Man har istället skrivit avtal med en annan lokalaktör på Gotland som har som core-business att leverera catering tidigamorgnar. Vi fick även chansen att provsmaka 4 varianter på mackor så som de kommer komma ut i kabinen. Glutenfritt och vegetariskt alternativ kommer finnas! Även skrotas "juicen" i tetra och på vår inrådan övergår man istället till glasservering, val mellan apelsin och äpple

mer imorn :D
Bra jobbat!
 
Toppen