Senaste nytt

Nu finns bonusbiljetter med SAS Stockholm - Los Angeles

RickardG

Medlem
Jag har kollat dagligen, och nu verkar SAS ha släppt biljetter.

2015-10-14_1323.png
 
Jaha, då får vi väl se ännu en destination i SAS GO, inga Business platser så långt ögonen når....

De flesta köper nog sina bonusresor i GO. Sitter man på en massa poäng och vill resa med familjen så kan 240 000 + 2000kr vara en bra affär, jämfört med att köpa 4 biljetter för 20 000kr.

Håller absolut med dig här, därför jag alltid reser själv!
 
  • Gilla
Reactions: Gus

agehall

Medlem
De flesta köper nog sina bonusresor i GO. Sitter man på en massa poäng och vill resa med familjen så kan 240 000 + 2000kr vara en bra affär, jämfört med att köpa 4 biljetter för 20 000kr.

Skulle aldrig falla mig in på longhaul! Är det inte business eller first så stannar jag hellre hemma - det är inte värt smärtan att sitta i economy i 6h+. Även om @FruAgehall inte tycker det är lika jobbigt så brukar jag även se till att hon åker i samma kabin som jag...
 

Trox

Medlem
De flesta köper nog sina bonusresor i GO. Sitter man på en massa poäng och vill resa med familjen så kan 240 000 + 2000kr vara en bra affär, jämfört med att köpa 4 biljetter för 20 000kr.

Jag tänker aldrig på att en familj kan bestå av fler än två. Annars är väl GO iofs mest tänkt för barn med mindre plats och alkoholfri service. Hade jag haft barn så hade de fått sitta där.
 

Jonas C

Medlem
Kör på samma resepolicy som @agehall Dock så brukar ju de flesta vanliga människor endast bry sig om destinationen, så de blir nog glada om de kommer fram vilket som ;)

Sen tenderar ju Business awards att vara svårare att få tag på, och alla har ju inte samma flexibilitet/framförhållning att boka dessa. GO kan man få tag på ganska lätt som award.
 
Toppen