Senaste nytt

SAS presenterar nya linjer från sommar 2016

Undrar när de börjar sälja Köpenhamn-Reykjavik. Har en resa bokad i maj via Oslo i Plus (B), men tänker att det kanske kan finnas billigare via Köpenhamn när linjen precis öppnat.
 

Agö

Medlem
Jag lägger in rutterna här också:

Copenhagen-Vienna

Departures from Copenhagen on SK695, on Monday, Tuesday, Friday, and Sunday. During the summer peak season, departures on Monday and Thursday. First departure: March 24, 2016.

Copenhagen-Krakow

Departures from Copenhagen on SK1735, on Wednesday, Friday, and Sunday. First departure: March 25, 2016.

Copenhagen-Reykjavik (Keflavik airport)

Daily departures from Copenhagen on SK595. First departure: March 27, 2016.

Copenhagen-Faro

Departure from Copenhagen on SK2823 on Saturday. First departure: April 2, 2016.

Aarhus-Palma de Mallorca

Departure from Aarhus on SK1513 on Monday. First departure: June 27, 2016.

Stockholm-Gdansk

Departures from Stockholm on SK2759 on Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, and Sunday. During the summer peak season, departures on Friday and Sunday. First departure: March 25, 2016.

Stockholm-Mykonos

Departure from Stockholm on SK2739 on Saturday. First departure: May 21, 2016.

Stavanger-Paris (CDG)

Departures from Stavanger on SK831 on Monday and Friday. During the summer peak season, departures on Monday and Friday. First departure: April 8, 2016.
 

Jensik

Medlem
Ping @Jensik : nu slipper du Kastru när du ska flyga hem!
Fast det är ju så trevligt att byta på CPH eller OSL! Man får ju uppleva JetTimes fantastiska service från CPH (som jag medvetet väljer bort nu, så usel den är)! ;)
Jag hoppas det går bättre denna gången, sist vi flög direkt med SAS från ARN var planet mer eller mindre tomt. Tror vi var max 20 pax i en B737-7
 

Agö

Medlem
Fast det är ju så trevligt att byta på CPH eller OSL! Man får ju uppleva JetTimes fantastiska service från CPH (som jag medvetet väljer bort nu, så usel den är)! ;)
Jag hoppas det går bättre denna gången, sist vi flög direkt med SAS från ARN var planet mer eller mindre tomt. Tror vi var max 20 pax i en B737-7
De nya, mindre planen (CRJ-900) kommer nog att kunna användas på Gdansk.
 

Jensik

Medlem
De nya, mindre planen (CRJ-900) kommer nog att kunna användas på Gdansk.
Det hoppas jag också, men det verkar bli ATR72 med JO tyvärr, om man kan tro på vad SAS har lagt upp i systemet nu. Hoppas detta ändras, annars kommer jag gladeligen välja omvägen via CPH/OSL.
Samma flight nr som när jag flög med dem sist i 2012
SKARNGDN.png
SKGDNARN.png
 
Toppen