Senaste nytt

Kan inte söka/boka bonusresor med avios

Dr. Miles

Expert
Jag har försökt att söka awardplatser / boka en bonusresa på BA.com med mina avios men jag har inte kunnat att göra det pga jag får följande felmeddelande hela tiden. Det har pågått över en vecka nu.
British Airways Executive Club skrev:
Error

Sorry, there's a problem with our systems. Please try again, and if it still doesn't work, you might want to try again later.
Screenshot20151012_01.png



Har ni också samma problem?

Jag kör Windows 7 + Opera 12 eller Chrome 38.
 

agehall

Medlem
Jag kollade awards LHR-HKG/JFK i slutet på förra veckan och det funkade bra för mig. Ska testa att göra samma sökning som du och se ifall det funkar.

Edit: Funkar hur bra som helst och det finns gott om platser, men bara i Club Europe.

Edit 2: Ser nu iofs att det är RFS, dvs man behöver vara BAEC Gold för dessa. Du har tappat det nu va?
 

Magpie

Medlem
Jag får konstant felmeddelanden på ba.com och i appen när jag försöker boka reward flights, lätt frustrerande.
Och jag definitivt inte 0 pax. Har provat både IE och firefox men utan framgång. I appen på kommer jag ända till betalning men sen skiter det sig...
"Tyvärr,
Tyvärr svarar inte våra system, så vi kan för närvarande inte bearbeta din förfrågan.

Vi ber om ursäkt för besväret och föreslår att du försöker igen senare."

Finns det nåt annat trick man kan ta till?
 
Toppen