Senaste nytt

Sann lycka: Nu EuroBonus Guld Status

frankw

Medlem
En lycka som endast ni här förstår. Går in i SAS appen och ser kommande resor. Kan man bli gladare än att se fram emot taxin till Arlanda, dra sitt guldkort i automaten, glida förbi köerna och sen sätta sig på planet och lyfta? Detta har jag att se fram emot.

Söndag: SDL - ARN
Måndag: ARN - CPH - ATH
Tisdag: ATH - SMI
Torsdag: SMI - ATH - CPH - ARN - SDL

För övrigt, som ny medlem måste jag säga att det är en väldigt trevlig stämning här på forumet!
 

frankw

Medlem
Om jag nu ska rätta in mig i "sök-upp-en-tråd-och-skriv-där-ledet" och då vill ta bort denna nya tråd, hur gör jag då?
 

jumbooze

Medlem
Lättast är om du anmäler dig själv genom att trycka på Anmäl länken då vaknar en Moderator så löser det sig
 
F

FCT

Guest
Välkommen till forumet, här har du en tråd om du vill skriva om dina kommande resor Dina kommande flygningar | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Jag tolkar första inlägget som något mer än att bara skriva om sina kommande resor. Det är en känsla som vill förmedlas. Jag känner igen den själv. Varje gång jag bokar en resa gör jag det med noggrannhet och passion. Att flyga och resa är bland det bästa jag vet. Det enda som är bättre är att komma hem till familjen, och framför allt min dotter.
 

FF#1

Medlem
Håller med, detta trådstartaren vill sätta fingret på är så mycket mer än bara en bokad resa, utan själva känsan att ha en period framför sig på resande fot... När allt i övrigt är på plats och kontrollen blinkar blå... så är den känslan oslagbar.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen