Senaste nytt

Söker Business Class till Karibien (eller annan "paradisdestination") April 2016

Jonas C

Medlem
@Mauricio var för lat för att starta en egen tråd, så öppnar jag en å hans vägnar.

  • Varifrån vill du börja din resa? Stockholm eller Oslo. Alternativt annan stad i Europa om det blir mycket billigare därifrån.
  • Var är din destination? Karibien, Mauritius, Seychellerna, eller annan "paradisdestination"
  • När vill/behöver du resa ut? 4 April 2016 +/- 7 dagar
  • När vill/behöver du komma hem? 18 April 2016 +/- 7 dagar
  • Hur länge vill du vara borta? 14 Dagar
  • Hur många personer som skall resa? 2
  • I vilken kabinklass? Business Class
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Spelar ingen roll, så länge det inte är reclinerstolar eller annan usel produkt.
  • Vad är din budget? (per person) Runt 15000kr
  • Vad är det viktigaste för dig? Priset
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
 

Bonden

Medlem
Svårt det där..

Aruba, st marten kan man få för 18k med KLM. Annars är det bara att vänta på någon bra rea
 

Juraj

Medlem
Var på Aruba i februari. En stor besvikelse. Det är bara stränderna som är en paradis, resten är en tråkig blandning av Europa och USA. Jättedyrt också. Ingen kultur, ingen historia, bara resorts. Hade en romantisk bild av en exotisk paradis i huvudet, fick delvis Antwerpen, delvis Las Vegas. Nästa gång jag letar efter en paradisdestination så siktar jag nog mot Maldiverna eller Seychellerna (eller något i Polynesien om plånboken tillåter).
 

Mauricio

Medlem
Evigheter sedan jag flög på vanliga biljetter och känner att den här resan inte borde innehålla "i mån av plats" stressen. Vi har lång tid på oss att planera och har inte jättebråttom, den moskva-maldiverna dealen postad ovanför mitt inlägg gäller dessvärre för utresa mellan 2015-OCT-02 och 2015-NOV-30.

Underbart med all hjälp man kan få här!
 
Toppen