Senaste nytt

Kommer ni sakna gamla SAS Business inredningen?

Som rubriken lyder "Kommer ni sakna gamla SAS Business inredningen?"

Jag har flugit nya business kabinen 2 flighter och tycker stolen är mycket trevligare. Vad tycker ni?

J3fFcNc.jpg
 
Jag har fortfarande inte hunnit testa den nya. Men den gamla känns lite väl gammal helt enkelt. Sätena förvisso helt ok att sitta i. Men skärmen är rätt dålig tycker jag.

Och att slippa kliva över någon för att nå mittgången känns som en stor förbättring mot gamla så.. Jag lär inte sakna den.
 

fcx

Medlem
Allt har sin tid och sin charm...

Nya kabinen är en jätteförbättring mot den gamla. Enda sak jag kommer att sakna är att (jag tycker) att gamla stolarna är skönare att sitta lätt tillbakalutad i.
 

Stenis32

Medlem
Instämmer med MarcusC, nya kabinen är grym men risken att få den gamla kabinen kombinerat med ett högt pris gör det svårt att motivera SAS till dess att alla (eller nästan alla) plan har fått nya kabinen. Nästa tur går med Swiss i F till i princip samma cost som SAS Business :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus
F

FCT

Guest
Barken eller eftersom jag inte bryr mig så mycket om hårdvaran bara det finns OK med utrymme i business class. Däremot gör ju mjuka servicen att jag ändå inte väljer SAS oavsett kabin.
 

FF#1

Medlem
Lite kommer man nog att sakna den - den har ju trots allt sin charm. Men det lär väl gå över rätt fort när man testat den nya kabinen...

Håller med, även om "allt har sin tid".. så kommer det nya tider, gillade att flyga SAS C, men jag tror att jag kommer att gilla den nya C ännu bättre.
Tror inte att jag kommer att sakna den inredningen, men vem vet... :)
 
Toppen