Senaste nytt

Nybliven EBG

frankw

Medlem
Hej

Är nybliven EBG. Några här som har erfarenhet hur snabbt man får nytt Amex, Diners och MasterCard med rätt färg eller märkning?

Vet ni även levtiden på taggarna?

Ha en skön helg allihopa!
 

MegaFlyer

Medlem
Tjena, blev EBG för ca en månad sedan. Mastercard kom på några dagar, mindre än en vecka, med några tags, efter ett mail t MC: Fick dock inget klistermärke t telefonen så jag ringde supporten i tisdsgs och beställde ett välkomstkit. Får se vad som dyker upp på posten.
 

Mikey1122

Medlem
"Klistermärket" kom efter nån vecka utan att jag behövde säga till vill jag minnas. Taggarna kom med MC efter några dagar precis som för MegaFlyer.
 

agehall

Medlem
Är nybliven EBG. Några här som har erfarenhet hur snabbt man får nytt Amex, Diners och MasterCard med rätt färg eller märkning?

Det varierar lite. Jag tror att de kör batcher med kort och beroende på hur man prickar detta kan det gå väldigt fort eller ta någon vecka eller två. Oavsett är det rätt kort ledtid tycker jag.


Vet ni även levtiden på taggarna?

Vilka taggar tänker du på? Hsh, giltighetstiden på kort är egentligen ovässentlig för status. Din status är giltig innevarande medlemsår+15 månader.
 

olo

Medlem
I mitt fall kom bagagetaggarna (om det är dessa du syftar på?) tillsammans med Diners, vilket ramlade ner efter någon dag. Jag var förvånad att det gick så snabbt.
 
Toppen